laupäev, 10. september 2011

Ruuduline käsitöö

...
Fotojaht selline. Ruuduline.

Ma ei tea, võib-olla on maailmas palju ruudulisi asju, aga mulle tuleb eeskätt käsitöö meelde.

Isegi "Käsitöö entsüklopeedia" on mul mingil määral ruuduline.


Olen omal ajal pildi teinud (kevad 2009) tõenäoliselt selle pärast, et uue raamatuga eputada.
Ei saa ju ostmata jätta, kui heal raamatul hind poole peale tõmmatud :)

Mul on teisigi ilusaid ja õpetlikke raamatuid, aga lõpuks on kõik see, mis teinud olen, ikka oma äranägemise järgi kokku pusserdatud.

Kardin köögis.


Padjale püür.


Ruutudest kokku pandud lapitekid.


...
Ja lõpuks vaatas mind süüdistavalt neiu Roosi, et mina ka, mina ka.
Kuidas ma enne ei märganud?

Roosi puhta ruudulises täna.

...
Teiste ruudud
...

7 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Ohh, kui ilusad käsitööd! Ja seda raamatut ihaldan ma ka.

Ai-nika-naka blogiseb ütles ...

Käsitöö tulemusel saadud ruudud on mu lemmikud.

Ma ka ihkan, seda raamatut! ;)

Anu ütles ...

Mind võlus köögikardin :)

Udo ütles ...

See Roosi on üks paras eputrilla. Juba teist korda fotojahis.

TwD ütles ...

Inimener teeb ja ei soeta öpetlikke raamatuid riiulisse vedelema. Respekt!

PS. Tervisi Roosile, pole ta epudrilla yhtegi, naisterahvas peab ju ometi välimust muutma ja riideid vahetama ;)

Ti:a ütles ...

tubli käsitööinime, nii ilusad nagu oleks poest ostetud. /nii nagu pood neid õmbleks, eksole :D/

mulle ka kardin meeldis, ilusad riidelapid kokkusobitatud.

Helve ütles ...

Roosi on armas. ta võib vabalt igas fotojahis poseerida.