reede, 26. august 2011

Mida teha paberist?

...
Fotojaht selline.
Paberist.

Mõtlesin, et mina ise ei ole mitte midagi huvitavat teinud. Kas mul üldse paberist pilte on... välja arvatud paberil pildid fotoalbumites.

Aga kui digi-fotod üle vaatasin, siis nägin, et ikka oli.
Liigagi palju oli.
Ise olen ka teinud.
Ühele raamatule kujundasin kinkepaki.

Lõikasin ja kleepisin.

Oleks võinud joonistada ka, aga mina pole nii andekas.
Nagu mõni.
Viimse detailini kõik läbi mõeldud.

Mõni on veel andekam ja teeb päris kunsti. Ma pole kindel, kas seal pildistada lubati, aga kuna ma rootsi keelest aru ei saa, siis tegin klõpsu ära.

Moekunstnikud võivad paberist imelisi kostüüme valmis nikerdada.
Taaskasutus...

Mõnele pole miski keeruline jõuluvanale lennukisõit korraldada.
Kui ainult lennuk on.
Ja jõuluvana.

Nii palju siis sedapuhku paberist...
...

16 kommentaari:

Anu ütles ...

Rootsi raamitud pilt on andeks, tõeliselt pilkupüüdev. Lihtne aja omapärane.

osaline ütles ...

Mulle meeldib viimane pilt. Lemmikkunstniku pärast :D

Ai-nika-naka blogiseb ütles ...

Vahva taaskasutus eelviimasel pildil. :)

Emmeliina ütles ...

väga andekad kunstnikud kokku toodud ühise nimetaja alla

TwD ütles ...

Seda, mis ukse peal ripub tahaks kohe sörmega torkida...ei tea, kas kannataks ka selga panna?

tegelinski ütles ...

jep... kannatab :) Sellega on käidud isegi paaril korral miskil üritusel esinemas...

Helve ütles ...

palju huvitavaid ja väärtuslikke mooduseid paberi kasutamiseks.
paberkleit on eriti huvitav.

Ti:a ütles ...

mis huvitav seeria siia kokku on pandud, väga hea!

raamitud daam on küll selline ,et seda tahaks endalegi seinale.

TwD ütles ...

Ma korraks jäin mötlema, et kui see kleit on kantav, siis on see tekstiilist alusele meisterdatud...?

tegelinski ütles ...

äkki tõesti on midagi tugevduseks sees, kleit on tehtud oma 3-4 aastat tagasi, aga tean, et alles hiljuti oli kasutusel.

Ulf D. Mortum ütles ...

Urf... Ulk
aastid tagasi määnekil stiilikal kolasi esiki tsõõri ajalehist valmanikerdetu' kostüümin - ja mia es olnu' ainuke :D

A.I.V.O. ütles ...

Mulle meeldis seesinatine pildiraam, kus sees keerdulännu paberfoto. Omamoodi kujunduselement.
;)

Köögikata ütles ...

Väga lahedad, ei oskagi lemmikut valida.

Udo ütles ...

Olen vahest näinud poisse kes räägivad kuradima asjalikku juttu, süvenedes materiali ja tehnoloogia peenimatesse üksikasjadesse asjalikusega mis teeb silmad ette enamikule täiskasvanutele.
Vot nood kaks tükki tunduvad sellised.

Morgie ütles ...

paberist kleit on vabalt kantav ka ilma tekstiilist aluseta... aga mulle tunduvad kleidi õlad kuidagi jäigavõitu, nagu palju liimi saanud. Loodetavasti ma eksin.
Minu lemmik on siiski jõuluvana lennuk. ;)

tegelinski ütles ...

Need on jah kaks paari tehnikahuvilisi käsi. Asjalikkusest rääkimata ...