pühapäev, 8. mai 2011

Ema, vanaema, vanavanaema

...
Täna on emadepäev.

Foto minu laste vanaemast, kaks aastat tagasi, tema 85ndal sünnipäeval.
3 poja ema,
4 poisi vanaema,
2 poisi ja 5 tüdruku vanavanaema.


Eile käisime teda haiglas vaatamas. Istus ja vaatas televiisorit. Ütlesin, et läheme palatisse.
Lubas lahkelt, et minge, minge.
Aga sina ise?
Ei, ma praegu ei tule...
Pärast tundis ikka ära ka.

Aeg paneb asjad paika.
Mõnele on rohkem antud, teisele vähem.

Minu ema oli 63, kui suri.
Sellel pildil on ta 26 aastane.

...

5 kommentaari:

helle ütles ...

Minu ema suri 55aastasena aiamaal ploomipuu all. Nii noorena pole meie suguvõsas keegi surnud.
Tal oli/ on 5 last, 10 lapselast, 11 lapselast, 1 oodata.
Ilusat emadepäeva jätku.

tegelinski ütles ...

Emasid võiks jaguda kauemaks...

Köögikata ütles ...

Minu ämm oleks täna 78 saanud, aga suri 53selt, nii et minul teda näha ei õnnestunudki. Kahju, väga oleks tahtnud.

Lihtsalt Kirjutaja ütles ...

Väga nukker lugu, ent väga siiras ja südamlik.

Tiia ütles ...

küll on inemesi maised teed imelikud. teistel läheb helgemalt ja mõned isegi ei tea, et neil väga helgelt ei lähe. armasad mälestused jäävad ja on neist inimestest ikkagi.