kolmapäev, 9. märts 2011

Õiged riistad

...
Õiged riistad peavad olema.
Jää lõhkumiseks peab näiteks jäälõhkuja olema.

Minul on.

Väga hea riist, juba nädalajagu iga päev käin ja lõhun, jäääär päris kaugele tõrjut.

Kui ma laps olin, siis naabripliks lõhkus kirvega jääd. Ju ma liiga ligi kükitasin, igatahes pihta ma sain.
Silm läks silmale külla, kirvesilm käis silma servas.
Kergelt küll, aga verd oli palju.
Tänaseks armgi kadunud...
...

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Assaa, ja mina olen kogu aeg selle jäälõhkujaga liha vasardanud. Milline potentsiaali raiskamine minu poolt, onju.

kukupai ütles ...

sellega peaks jää küll korralikult läbi kolgitud saama :P

Emmeliina ütles ...

ja mina kaks päev toksisin ikka labidaga ja labidaga:(

Nüüd otsin, et kus sahtlis see vennanaise lihahaamer on. Blogiabi ikkagi;D

tegelinski ütles ...

Köögiriistadega saab muudki kasulikku teha... on tehtudki.
Nii et silmad lahti ja mõte tööle!
... no ja kui tihti sa seda liha siis niiväga vasardad, aga jääd olen trepil juba nädal aega koputada saanud :) Paksemaid kohti tuleb kolkidagi :)

tegelinski ütles ...

Labidaga saab kindlasti ka, aga pole üldse nii lõbus :)