laupäev, 24. oktoober 2009

Fotojaht: lemmikuid... mul ei ole

...
Mitte ei tule meelde, et mingeid erilisi lemmikuid omaksin.
Niisama igasugu kiiksuga asjad meeldivad.

Puuriit, mis on üles ehitatud kööki...
...
Bussipeatuspaviljon rajatud tünni...
...
Kemps sisse- ja väljavaatega 180 kraadi...
...
Kartul... mitte et ma teda söönud oleks...
...
Üks päris-oma-lemmik ikka lõpuks ka, kaisukaru, just duši alt tulnud...
...

12 kommentaari:

helle ütles ...

Kõik on hirmus vahvad, aga kõige lemmikum lemmik on ikka see riidepuule kuivama pandud lemmik;)

osaline ütles ...

mulle meeldis hoopis pesakast. kas linnud ka sees? viirpapagoid või keski maavillasem? :D

Köögikata ütles ...

Hakkasid küll pihta eriliste asjadega, et Sul lemmikuid pole, aga näe, lõpuks ikka ilmus välja teine. Armas.

Ti:a ütles ...

vahva bussipeatus.

ma mõtlesin ,et mis pesakastist see osaline siin jutustab :D eh, ongi. kodustate kuldnokke? :)

tegelinski ütles ...

Kanaarilinnud lendavad sisse - välja :P

Emmeliina ütles ...

märkasin ka kohe pesakasti. panin prillid igaks juhuks ette. linnud toas...tuju kohe parem

Udo ütles ...

No on aru saada jah et Sul kiiksuga asjad meeldivad, kuda muidu oleks neid nõnda palju Sinu fotomasina ette jäänud.

Anonüümne ütles ...

Selle kartuli ma võtaks!
Ma tahaks seda kohe hulgem.. see lilla kartul on parim mida ma tean ...

Kaamos ütles ...

Jummel, loomad elutoas!

Kemps tundub olevat tasemel filisofeerimispaik. On nii?

A.I.V.O. ütles ...

Köögilahendus on väga originaalne, nagu ka bussiootepaviljon

Anonüümne ütles ...

Omapärased leiud tõesti. Aga ka mulle meeldib viimane rippuv lemmik. :)

tegelinski ütles ...

Aitäh kõigile, kes märkasid :)
Tegelikult on igal fotol oma lugu, kui jutustama hakkaks, läheks pikale.
Aga kõik nad on edukad ja toimivad paigad, kohad, kus lihtsalt pead end hästi tundma.
Ja mis seal salata, kaisukarugi täidab oma funktsiooni :P