esmaspäev, 22. jaanuar 2024

Kokkupuutepunktid

 ...

Ma ka tasapisi katsetan. Skännisin ja tegin veel mõned mustvalged fotod värviliseks.

Võiks ju öelda, et miks peaks originaale töötlemisega muutma, aga kui arvestada, et suur osa selle aja fotodest, mis minu käes, on suuruses nii umbes 5 x 8 cm ja mõned veelgi väiksemad, siis luubiga vaatamine vist poleks ka hea mõte.




Ilmselgelt on seegi pilt originaalis tibatillukene, ja lisaks hallikarva. 


Sõidame emaga Tallinna. Mitte küll otse ja hobuvankriga, sellega viiakse meid 7-8 km kaugusele raudteejaama. Edasi juba rongis koos emaga. Foto põhjal võib arvata, et käru oli ka kaasas. 

Olen seda pilti vaadates kogu aeg arvanud, et just tookord ootas mind ees haigla ja operatsioon.

Ma tean isegi arsti nime, kes mind lõikas: noor ülikooli lõpetanud onkoloog-kirurg, hiljem tuntud teadlane ja professor, kes oli seotud ka Eesti Vähiliidu asutamisega.

Siit need mõned lubatud kokkupuutepunktid, lisaks sellele, et VR on terariistaga mul kallal käinud ja sellest sisse(välja)lõikest mul jälg otsmikul on. 

Aga ta on sündinud septembris 1928, täpselt nagu Pilvi. 

Ja kuskilt kaudu on ta isegi tuttav, ütleme nii, et kauaaegsete tuttavate tuttav. Ma isegi ei tea, kas tutvused olid mängus, et just tema mind opereerima sattus. 

Nüüd, peale foto töötlemist ja suurendamist saan aru, et olen teadnud valesti, neil piltidel on op juba minevik. 





Minevikuks saanud on ka doktor, kes eelmise aasta märtsis igavikuradadele läks.

Mingi 10-15 aastat tagasi oli mul sealsamas juuste piiril uus lõikus, aga sellest tohtrist ei tea ma midagi, isegi nime ei mäleta. Lõikamist ehk natuke. Ja kuskil kaustas on vist foto, kus mul plaaster laubal.

Aga arm otsmikul on mul seega peaaegu et sünnist saati... mitte et see mind kunagi seganud oleks.

...

Kommentaare ei ole: