teisipäev, 15. august 2023

#päevapilt 15... kirjavahetus

 ...

Küllike tegi otsa lahti, ja kuna ta fb-s avalikult jagas, tõstan jupi ta juttu siia. Eks ma pärast jõuan luba küsida ;)


Suguvõsas selline tore komme: kokkutulekul loositakse, kes kellele sünnipäevaks paberkaardi saadab. Ümbriku ja kaardi kuskilt ikka saab, oskan ise ka teha, aga isetehtud margi üle postiasutus ei rõõmusta.
No ega ta kirja saatmise üle kah rõõmusta, sest vanasti panin margiraha krõpsuga kotti ja klambriga
ümbriku külge ning raporteerisin sellest kirjakandjale, aga nüüd on vahel lihtsam ise kiri kohale viia.


Igatahes oli tal eile seiklusrikas päev, seotud selle paber-kaart-mark-ümbrik kirjavahetusega. Saate fb-s vaadata ;)

Mulle tulevad ka ajalehed ja kirjad postkasti. Ajalehed tihedamalt, kuigi nemadki on hoogu maha võtnud. Kirjad käivad haruharva. Aga käivad. Tänagi läksin lootusrikkalt postkasti piilumas, sest mine sa isahane tea!

Marke ostan enamasti aastavahetuse paiku, varuga... mis pole hea mõte. Esiteks, veidi piinlik on jaanipäevaks jõuluingleid saata, ja teiseks, miski ei muutu kiiremini kui kõiksugu hinnad, markidel sealhulgas. Näiteks mul oli ümbrik margiga, mis viimasel kirjutamisel osutus väheväärtuslikuks, pidin 40 sendi eest raha juurde panema. Ega ma päris kindel poleks, kuidas täna seis on, äkki on jälle vahepeal tõusnud, aga eilse info põhjal see 1.30 ikka kehtib veel.

Nii ma siis jälle täiendasin ja saatsin täna kirja teele.




...

Lisajutt

Kui veel markidest ja ümbrikutest rääkida... mulle müüdi täna postkontoris ikka väga ilus ümbrik, margist rääkimata... keerutan nüüd näppude vahel, et kellele järgmine kiri saata ;)




...


3 kommentaari:

osaline ütles ...

Mulle! Mulle! Ammu pole kirja saanud ja hea meelega täiendan oma pubekaea ümbrikupildikogu. :D

osaline ütles ...

Kusjuures eile sõitsin bussiga Jänedale, küsisin kohalikelt juhatust, kus postkast asub, viisin kirja posti. Kui uskuda juttu, mis kastil kirjas, siis on kiri täna juba saaja poole teel.

tegelinski ütles ...

Mu meelest, mingi x aega tagasi tühjendati Jäneda postkasti korra nädalas. Kui tõesti su kiri teel. oled õnnega koos!