esmaspäev, 13. veebruar 2023

Kolm koledat kohta

 ...

Nädal tagasi, kui Humana proovikabiinis üht kampsunit proovisin, mõtlesin, et miks nad küll nii teevad! Kodus peegli ees pole vaatepilt sugugi nii hull! Võiksid siin ju kasutusele võtta peeglid, mis olukorda tsipake parandaks, mitte vastupidi. Lähed kabiini, et vaadata, kas sobib... ja saad šoki. Mitte sellepärast, et ei sobiks, kampsun ju korralik. Šoki saan, kui peeglist ennast vaatan. Ja just proovikabiini peeglist. 

Ma olen elus mitmeid inimsõbralikumaid peegleid kohanud. 



Teisest küljest, neil seal kaubanduses võib olla isegi õigus, sest kui peegel head pilti näitab, kodus aga selgub, et polegi nii hea, tahab inimene ostu äkki poodi tagasi viia. Viletsama esmamuljega hilp jääb kohe poodi, aga kui ostad ja kodus avastad, et tegelikult on parem, kui algul tundus, võidavad kõik. Nii kunde kui kauplus, kodused ehk ka, sest rahulolevat pereliiget on kindlasti kergem välja kannatada.

Aga ikkagi, poes tundsin, et proovikabiin oma peegliga on üks kole koht.


Kui juba koledatest kohtadest rääkida, siis ei saa mööda vaadata maanteeäärsetest raielankidest. Üritad küll, aga ikka jääb silm peale. 



Ühest küljest on kuuldud tõde, et kus metsa raiutakse, seal laastud lendavad. Aga see on jõhker vanasõna, kahtlustan, et ei kuulu meie vanavarasse, vaid on naaberriigist sisse toodud. Kui arvestada kõiki nii ajaloos tehtut kui praegu tehtavat.


Aga kolmest kõige koledam on, kui satud kuhugi vaenulikku kommentaariumisse. Olen neid küll viimasel ajal suutnud vältida, aga siin-seal on ikkagi üht-teist silma või kõrva jäänud. Ei ole tore.  

Ainult üks viha ja vaen.



...

3 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Jah, vaenulikud kommentaarid ja enda väljaelamine läbi klahviklõbina tundub olevat laienev trend. Kaks soovitust: esiteks - ära sekku (isegi kui väga tahaks) ja teiseks saab ju alati kõvahäälse kommentaari puhul mõelda, et küllap on kõvatajal endal mingi mure, mida peab vajalikuks niimoodi välja elada. Üldiselt tundub mulle, et vanusega tuleb talumise kogemust, aga ka mitte alati ja kas üldse peabki?:)

HelveL ütles ...

Ma polnud Humanas ikka väga kaua aastaid käinud. Laupäeval sattusin sinna, oli juhtumisi 50 sendi päev. Kuna on vajalik veidi paksemast materjalist talvine seelik, võtsin mõned proovikabiini selga proovimiseks. Oh seda ehmatust, nii koledat pilti endast ma taluda ei suutnud! No järgmiseks Humanaks olin maha rahunenud ja oskasin juba huumoriga peegelpilti suhtuda ning üks seelik saigi ostetud.

Raielanke on meie ümbruskond ka täis. Kohati mõistetav, sest kuusikud on tõesti haiged ja puud surevad jalalt.

Kommentaariume ma praktiliselt ei loe, sest tundub, et seal elavad end välja inimesed, keda mujal kuulda ei võeta.

Loen siit kommentaarikasti alt, et blogis ei ole anonüümsed kommentaarid lubatud. Tead, kui väga mulle see meeldib! Julged öelda, ütle seda oma (blogi)nime alt!

tegelinski ütles ...

Jep, mitte sekkumine on ainus õige otsus, aga küll mõnikord tahaks lajatada :P
Sekkuda tasub ainult siis, kui oled kindel, et sellest kasu on. Mõnikord on, mul on kogemusi. Tõsi küll, mitte kommentaariumites.
...
Humana on väga mõnus koht, ja mõnikord seal ikka lausa veab. Eriti kui 50 sendi päev, siis pole kahju mõni asi selga proovimata osta... jääb see peegliga tõtt vaatamine ka ära! Kui selga ei sobi, läheb käsitöö tarbeks.
Vaatasin nüüd ise ka, et siin anonüümsus keelatud! Mulle sobib!
...
Minu vanaisa tegi metsas talvepuud sae ja kirvega, hobusega vedas välja. Ime siis, et mets siis ilus oli! Aga ilmselgelt oleks ma ise praegu kütteta, kui metsa tegemine samasugust lähenemist nõuaks...