laupäev, 22. jaanuar 2022

M... nagu mannapuder

 ...

Mu meelest on tänasel päevapildil M täht. 

Vähemasti mulle nii paistab. 


22.01.2022 kell 14.54


Esimese hooga ei osanud peidetud sõnumit välja lugeda, aga kui süüa hakkasin tegema, tuli järsku teadmine! 

Mannapuder!

Sobib suurepäraselt eilse kisselli juurde. Ja olude sunnil sai mitte väga ammu kotike mannat koju tellitud.

Ausõna, ma pole mannaputru vähemasti 10 aastat söönud. Või 20... või veelgi rohkem. Piimasupp ja mannapuder pole mu esimesed eelistused, aga kuna ma söögiga eriti ei pirtsuta, siis magustoiduks kõlbab küll. 

Mannapuder kisselliga. 

Küll on lihtne, kui valikud puuduvad!

Nii ma arvasin. 

Aga siis jõudis kätte ahju kütmise aeg, ja kuna mul parasjagu hapukapsad kodus olemas, panin koos peekoniviiludega ahju, et teen mulgikapsad homseks valmis.

M nagu Mulgi kapsad... et mul ka häirenupp tööle ei hakanud!

Paar tundi hiljem, ahjupotti välja võttes, selgus kibe tõde. Kapsad ilma mulgita... kruubid jäid sisse panemata!

See on, kui ette antud märke õigesti tõlgendada ei oska ;)

Nüüd tuleb teha vigade parandus... Mulgi kapsastele.

...

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

oo see libedus on selle aasta jaanuari märksõna. Sul on tabavad pildid. Kõnekad.

tegelinski ütles ...

Mul on tunne, et iga päevaga läheb libedamaks...