pühapäev, 14. mai 2017

Aasta ema abikaasa

...
Tegelikult on lugu muust.

Emadest ja isadest.

Pereväärtustest.

Pidin sellest jupp aega tagasi kirjutama, aga keegi juba kirjutas.

Lihtsalt... ma olen liiga aeglane. 

Kuna foto artikli tekstist ma tookord tegin, siis nüüd ei saa ometi head materjali lasta raisku minna.

Ja eks ma ikka olen valmis nii vaba- kui ka pahatahtlikult tuld õhutama.
Kui asi tundub vaibuvat.

Tegelikult ma mõtlesin tol hetkel küll.
Et kui väärikas peab olema aasta ema abikaasa... kuigi too artikkel rääkis muudel teemadel.

Mis annab naisele rohkem pluss-punkte, kas lahutamine või  kooselu jätkamine?
Kooselu inimesega, kes näiteks petab.
Ja nagu uhke ka veel on.

Mees, kes peret ei jätnud... või lõpuks ikka jättis... ma ei saanudki aru.

Ausõna, ma seni üldse ei teadnud, et Aasta Ema peab olema abielus.
Elama koos abikaasaga.

Isegi kui meespool usaldusväärsuse ega soliidsusega ei hiilga?
Tõsi, M.H. pole Aasta Ema abikaasa.

Kuid küsimus... kas selline abikaasa annab naisele võimaluse auväärt tiitlile kandideerida?


Aga naised saavad hakkama.
Mis neil üle jääb...

Selle nädala Laupäevalehes oli taas artikkel
Seekord ühest emast.

Naisest, kes peab ka hakkama saama.

...
Ei tulnud emadepäevaline lugu, aga pole hullu.

Emadepäevaks on mul hulk lillelisi pilte ;)
...

Kommentaare ei ole: