laupäev, 18. veebruar 2017

Klubikarjäär läbi

...
Kui ma nägin, et Rahva Raamat müüb Tove Janssoni "Tee tööd ja armasta" hinnaga 1.99, ja mina olin selle ostnud ehk 14 - 15 euro eest, loksus mõte paika.

Miks ma peaksin...

Saatsin kirja, et lõpetan kuuluvuse.
Klubiliikmeks olemise.

Seejärel helistas kena inimene, et küsida: "Miks ometi?"
Et olen aastaid hea klient olnud.

Ma ei hakanud seletama ega õiget põhjust välja tooma.

Tegelikult oli neid põhjusi rohkemgi.

Ütlesin, et proovin kulusid koomale tõmmata

Mis ka vale pole.

Ütlemata jätsin, et vanainimene unustab teatada enne 22-st kuupäeva raamatuostust loobumisest... nagu viimane kord juhtuski.

Raamat, mille mitte-tellimisest jäi teatamata, on ikka üks paras jura.
Ma ei tea, miks ma sellele üldse sidesse järgi läksin.

Ja tundes ennast, küllap maksan tähtajaks äragi, mis sest, et klubiliikmena jäi mul 2 kinkeraamatut välja võtmata.
 
Otsustasin, et hakkan nüüd oma elu veidi teistmoodi korraldama.

a) Hakkan tasapisi raamaturiiulit tühjemaks tuulutama... millega on algust juba tehtud. Tore oleks muidugi, kui leiaks raamatutele uue kodu, esimesed neli kilekotitäit viisin uuskasutuskeskusesse.
b) Ei osta enam uusi raamatuid.
c) Hakkan oma koduseid olulisi raamatuid lehitsema ja lugema
d) Kasutan aktiivselt raamatukoguteenust. 



Juba alustasin. 

Sel kuul Tanel Saimre "Minu Norra" ja Birk Rohelend "Sa pead suudlema Silvat".
Hea lugemine mõlemad.
...

Kommentaare ei ole: