neljapäev, 21. jaanuar 2016

Tädi Susi

 ...
Tädi Susi oli ema sõbranna.

Viimased paarkümmend aastat ei tea ma temast midagi, pärast ema surma andis ta endast märku, mitte küll minule, aga tervituskaardid vanaemale jätkusid veel mõned aastad.
Kuni vanaema surmani 1995.

Ma mõtlesin mõnikord Susi peale.

Nad olid küll kursakaaslased, aga ema oli Susist paar-kolm aasta noorem... ja ema surmast sai sügisel 23 aastat.

Nüüd siis Susi.


Kuulutus lehes... märk lahkumisest.

Tähtede taga 
sul koidab kord taevas,
ootus ja lootus 
sul täide seal läeb...

Nii et ta oli olemas, kõik need 20 viimast aastat.
Tema, keda oleks võinud ju külastada, kellega oleks saanud rääkida.

Ma ei tea, kes oli Maris, kes kuulutuse lehte pani.

Teatan kurbusega, et on 
lahkunud kallis
Susella Põldmaa

Sündinud 1926

 Ja nii ma ei teagi muud kui see vähene, mis ise mäletan, ja need paar fakti, mis Internetis kajastus.

Paar kooli, mille vilistlaste nimekirjast nime leidsin.
Nõmme Gümnaasium ja ERTI.

Ei ühtegi pilti.

Mul kindlasti kuskil on, aga need tuleks üles otsida ja arvutisse panna.

Praegu ainult see üks oli.
...

Kommentaare ei ole: