reede, 23. oktoober 2015

Sügiskillud

...
Killuke tegi algust põhimõttel Fotojaht uues kuues.
Mõte hea, loodetavasti haakujaid leidub. Mina pole veel selgust saanud, mis see Instagram on, aga selle nägin juba ära, mis teemaks.

Sügislehed.

Meil ka eelmisel nädalavahetusel käisid mudilased lehtedes sahistamas, peotäie tõid kaasagi.
Silmailuks.



Sahistamise võttis tuul enda kanda...

Ise olen sügissegaduses.
Läksin kartulikoori välja viima, aga kui kompostihunniku juurde jõudsin, märkasin, et ämbri koortega olin  maha unustanud. 
Ämbri leidsin üles, eile kaduma läinud töövahend (tikkimisnõel) on seni leidmata. Olen küll roomanud, pühkinud, pesnud, patsutanud, silitanud, vajutanud, tuulanud... midaiganes veel. 

Oleks et niisama, aga töö käigus ja sõrmede vahelt.
Tugitoolis.

Lihtsalt haihtus õhku.

Õhk iseenesest... täna on hall, niiske ja maadligi.

Paari päeva tagune hommik oli hoopis teist nägu.


Selline sügis meil siin.
...

2 kommentaari:

enetimm ütles ...

Fotojahi viisin ikka Facebooki ka. Andsin järele nendele, kelle jaoks Instagram ikka võõraks jäi :) Kui Sul on FB konto, siis vaata Estofotojaht - Fotojahil eestlased ja nende sõbrad, ja liitu sellega. Aga Instagrami soovitan ikka piiluda. Mul võttis ka tükk aega, enne kui päriselt sõrme sinna andsin. Ja ei kahetse. Mulle meeldib see pildipõhine "uudistevool".

tegelinski ütles ...

Fb on hea mõte, Instagramiga esialgu hakkama ei saanudki. Eks ma pean koolitama ennast;)
Fotojahiga mõtlen, et ehk tiksun siin oma blogis vaikselt edasi... või mine sa tea ;)