esmaspäev, 30. detsember 2013

Märkmik tagataskus

...
Et ära hoida elu seisma jäämist kaduma läinud asjade tõttu, on mul käepärast olemas:

- kahed prillid (et ei peaks sõbrantsilt tööpäeva hommikul laenama, tuues põhjenduseks: sina ei pea nii kaugele vaatama)
- kaks öösärki (et ei peaks pead murdma, kuidas mööda saata öö)
- kaks telefoni (et kui üks on kadunud, siis saab helistada ja otsida, kusjuures üllatus, üllatus - lauatelefon polegi seni veel  kadunud olnud)
- kaks rahakotti (juhuks, kui üks tühjaks saab)
jne

kaks...
kaks...
kaks...


...
Kadumine ja ununemine on viimasel ajal kuidagi probleemiks kujunenud. Kui nooruses võis veel öelda, et "ah, küll ma olen ikka tuulepea", siis nüüd on käes iga, kus pigem peab vaeva nägema, et ununenud asjad varjatud saaks.*

Kõik ju aeg-ajalt unustavad, aga mina otsekohese inimesena kasutan liiga tihti sõnaühendit "ei mäleta".

Tegelikult saan ma päris kenasti hakkama.
Hoolimata sellest, et pidevalt "ei mäleta", ei kasuta ma näiteks poes käies kunagi ostunimekirja. 
Kui jääb ostmata, järelikult polnudki vaja. 
Olulised asjad ei unune.

Nüüd aga otsustasin hakata üles kirjutama, eeskätt silmaringi avardamiseks, aga küllap aitab ka natuke mälu treenida. Minuga on nii, et asjad, mida läbi kirjutan, jäävad paremini meelde.
Sõnakuuleliku inimesena (käisin koolitusel, seal kuulsin) tekitasin märkmeraamatu, et olulised mõtted ja huvitavad faktid saaks üles kirjutatud. 

Läbi mõeldud. 

Tagataskusse pistetud, et mingil õigel ajahetkel välja võtta ja kasutada. 
Edasi mõelda. Lisa otsida.
 
Seda enam, et ma aeg-ajalt niigi kriban. 
Tähtsaid numbreid ja nimesid, huvitavaid mõtteid, hetkel olulisena tunduvaid pisiasju.
Bussipileti tagaküljele, leheservale, vanale kassatšekile.

Miks nüüd selline lugu siin?

Mõtlesin, et panen mõned märksõnad oma uuest märkmikust siia sahtlisse.

Et oleks ikka kaks...
Kaks märkmeraamatut sedapuhku.

Juhuks, kui üks ära kaob.


Tagataskumärkmik

1. veipimine – e-suitsu tõmbamine
2. www.walkmaxx.ee – talvesaapad, millel all libedavastased rauad
3. Põleng Antarktikas 1982, polaarjaamas 4000 m merepinnast. Dokumentaalfilm "Tulekahju paines"
4. Minu roosa madratsi mõõdud 7 X 75 X 200
5. Frida Kahlo (surn 1954) - artikkel Elukirjas (veebruar 2012)
6. Agu Takis "Härrana sündinud"
7. Meil kõigil on midagi varjata (isa Brown)
8. NAUTIMUS on märk kvaliteetsest veinivalikust
9. TeaterMuusikaKino 2006 (10)
10. chupacabra
....

* Pilvilt laenatud mõttelõng

Kommentaare ei ole: