pühapäev, 14. juuli 2013

Elutee numbrid

...
Mulle numbrid meeldivad. Kunagi lahutasin nii tuttavate kui võõraste autode numbreid.
82-75 (ja sain 7)


Mõnikord tuli vastus negatiivne, aga siis ma seda veel ei teadnud. Ma lihtsalt lahutasin suuremast väiksema.
75-82 (ja sain ikka 7).

Tänapäeva autod arvutamist ei soosi. No mis matemaatiline tehe see ikka on - 234. Võimalik, et kui ma oleks koolilaps, hakkaksin ma neid numbreid korrutama. 2 korda 3 korda 4 = 24

Praegu vaatan pigem tähti ja tuletan sõnu.

Aga numbrid meeldivad mulle endiselt.
Täna leidsin sellised põnevad numbrid nagu e l u t e e  n u m b r i d.

Meil kõigil on oma elutee number. See number käib meiega terve elu igal sammul kaasas ning mõjutab meie iseloomu, valikuid ja üldist elukäiku. 
Elutee numbri arvutamiseks tuleb liita kokku oma sünnikuupäeva ja -aasta numbrid nii, et jõuaksid lõpuks ühe numbrini.

Ma siis liitsin. Kõigepealt enda oma ja siis oma laste numbrid. 

Minu number on 5.

Ilus number, olen täitsa rahul.
...
33 on ka kuidagi tähendusrikas.
25. juulil saab 33 aastat Vladimir Võssotski  surmast.

25. jaanuaril oleks Võssotski saanud 75 aastaseks.
Elutee numbrid.
25.01 on oluline number mullegi, samuti 25.07
Lähedaste inimeste sünnipäevad.

Mulle Võssotski meeldib. Juba väga-väga ammu meeldis, täna kuulasin üle 2008.aasta keskööprogrammi. Saade legendaarsest Vene laulvast näitlejast.

Pärast kuulasin veel tema laule.
Lugesin ka. 

Vladimir Võssotski.
25.01.1938-25.07.1980
Viimane kontsert
Monoloog 1980
 
Olen ta haual käinud.
Kohe varsti peale tema surma.
...

Kommentaare ei ole: