teisipäev, 19. märts 2013

Teisipäev Tallinnas

...
Enne kui teisipäev Tallinnas, võiks kõigepealt rääkida, et esmaspäev Paides.
Kuidas kõik ära ununes.
Käisin küll maksuametis tulusid tõestamas ja Kumas tellisin mõned fotod.
Aga edasi... juuksurile jäi helistamata ja arsti juurde number panemata. 
Saatekiri ununes koju ja telefon oli laadimata. 
Nii oli korraga liiga palju vaba aega, enne kui koolitus 1 peale hakkas. 

No ja koolitusest pole hoopiski midagi rääkida.

Parem juba teisipäev Tallinnas.
Et koolitus 2-ni oli tunnike aega, tegin kohvipeatuse Pagaripoistes.
Nii armas koht.
Eriti seal üleval korrusel. Pole kellegi asi, mis sa seal teed.
Võtsin oma fotoka ja torkisin igasuguseid nuppe ja muutsin kanaleid.
Sain teada, et ma ei tea oma fotokast mitte midagi.
Igatahes linnavahel ma siis katsetasin oma avastusi.

Päris põnev oli.


Koolitus 2 toimus Eesti Panga muuseumis.


Olen seda maja alati imetlenud.
Kuskil kõrval peaks olema Sakala tänav, Sakala tänava sünnitusmajas ma sündisin.
Sünnitusmaja seal enam ei ole, aga pank püsib. Nõuka-ajal oli hoiukassa, enne seda Eestimaa Aadlike Krediidiühingu pangahoone.

Üks rahavärk kõik.


Ja siis muuseum.
Vanad armsad eesti kroonid. 
Vanad head tuttavad vanadelt armsatelt rahatähtedelt.

 

Eriline suhe ongi mul 2-kroonisega.

Rahamasin meeldis mulle ka. 
Raha küll teha ei saanud, aga raha pani rattad käima.



Ja koolitus meeldis.
Jutt käis rahast, ja kellele siis raha ei meeldi.

Varsti tulevad käibele uued 5-eurosed.
Vana viiene peab vastu umbes 13 kuud, uus peaks vastupidavam olema.

Ja rahapaber tehakse mitte paberipuust vaid hoopis puuvillast. 

Sellised tarkused mul nüüd.
Lisaks paljule muule.

Homme on koolitus 3.
Kohalikus pealinnas.
...

Kommentaare ei ole: