reede, 6. august 2010

Fotojaht: kaheksa

...
Kõige parem oleks leida nüüd üks kaheksajalg. Aga mida pole, seda pole.

Ainult ühe ämbliku leidsin.


See on ikka nii, et mida sa otsid, seda ei leia.
...
Mina ei otsinud, aga täiesti juhuslikult leidsin... ühe kasutamata sünnipäevakaardi. Hoolimata viletsale mälule, mäletan ma suurepäraselt selle kaardi lugu. Ostsin ta enne sõbrantsi keskmise tütrekese 8ndat sünnipäeva. Seda ma enam ei mäleta, kas jäi sünnal käimata või õnnestus kaart ära kaotada, aga kasutamata ta jäi.


Ja siis mõned aastad hiljem sai sõbrantsi noorim 8 aastaseks. Mul oli kaart vahepeal meeles küll, aga õigel ajal üles ei leidnud.

Siis sai väike sõber 8... aga kaart jäi jälle kasutamata.

Nüüd hakkab sõbrantsi keskmine tütreke saama 18, noorem on 12, väike sõber sai kevadel 10.

Aga mu tutvusringkonnas on veel mõni, kes pole 8 saanud. Nii et las ootab, ega paber hapuks ei lähe. Ära kaob ainult aeg-ajalt.
See, et ta eile pihku sattus, oli küll üks suur juhus.
...
No ja siis vaatasin mingil hetkel, et kell on 8.


Ja kalender ütles, et 8. augustil on Silvi nimepäev. Kui meeles on, siis helistan :)

7 kommentaari:

Ti:a ütles ...

Ämblik on ikka hea leid, ma poleks siin kaheksa kohat ta jalgade ülelugemise peale tulnudki.

ja kalendrist on hea vaadata, et näe päeval on veel pikkust ja valgust.

Larko ütles ...

Kas ikka tasub kaarti veel järgmisele sünnipäevalapsele kinkida? Äkki ootaksid, et see juba seitse korda kasutamata jääb ja annaksid kaheksandale :-)

Muljetavaldavad kaheksad igatahes.

Udo ütles ...

See kell on sellise omapärase igavikulise auraga. Tänapäeval tehakse asju millest õhkub tootmise lihtsust. Ühtlasi seda et asjad on tehtud vaid ajutiseks kasutamiseks mis peagi ära visatakse. See kell aga esindab otse vastupidist.

Eve ütles ...

No õnneks ei vaadanud teiste kaheksaid enne kui oma välja panin, oleksin hakanud uut otsima :) Ämblik on, prr.. väga vinge 8 küll!

Anonüümne ütles ...

Üks hirmuäratav kaheksa ka siia ära eksinud...

Köögikata ütles ...

Viimasepeal ämblik ja muud on ka kõik toredad kokkusattumised.

kukupai ütles ...

Kaheksaid mitut sorti ja kõik väga mõnusad (kuigi ma ämblikke eelistan kaugelt vaadata)...