laupäev, 15. mai 2010

Fotojaht: kõrge... pikk... roheline...

...
Kui pikk ja roheline, siis kindlasti puu.

...
Tegelikult, sõbrants mul ka, aga ma pole kindel, kas temast pilti tohib üles panna.

...
Nii et siis ikka need puud, tipud kõrgustes.

...
Mõned mäed, kõrged, pikad ja rohelised.

...
Ja veel veidi muid pudinaid.

Kui roheline käru järgi panna, oleks muidugi pikem... mitte rohelisem :)

...

Pikk kootud roheline seelik.
...

15 kommentaari:

helle ütles ...

Nukk on väga kaunis, eriti ilus on muidugi pikk roheline seelik;)

Anonüümne ütles ...

See vana rohleine auto :D

Köögikata ütles ...

Miks minu nukkudele keegi nii ilusaid riideid ei kudunud?

tegelinski ütles ...

Tegelikult on nukule riiete kudumine üks igavesti vahva tegevus... kähku valmis, enne kui tüdimus peale tuleb :)
...
Nuku ostsin spetsiaalselt selle pärast, et talle riideid selga teha :P
Mu meelest on ta sellise mõnusa näoga. Juuksed hakkavad ainult hõredaks jääma...

Helja ütles ...

Kuorma-auto kuva hurmasi minut! Kuva nukesta on nostalginen.

Kaamos ütles ...

Nukk on ütlemata asjalik oma siivsa seelikuga, Kas ta garderoobis mõni ulakam asi ka on?

tegelinski ütles ...

Kõik talvine ja villane... lõpetades pikkade roheliste pükstega :P
Suvine garderoob alles uuendamata - nagu mul endalgi - soe aeg tuli ootamatult:P
Aga alati on mõni riba, mida vajadusel titele ümber keerata - noored preilid on leidlikud...

Kaamos ütles ...

Vähemalt figuurimuret tal pole :D

Ti:a ütles ...

see nukk on käsitöö õpetaja nägu :)

aga roheline auto võitis selles kategoorias pika seeliku ja mäed

tegelinski ütles ...

Auto on jah killuke ajalugu. GAZ 51 vist?
Sõidutas rahvast teatrisse ja vedas matustel kirstu, muu kolhoositöö naguii...

Larko ütles ...

Millegipärast tuletab veomasin mulle kroonuteenistust meelde.

Udo ütles ...

Selle rohelise autoga olen minagi sõitnud. Mitte nüüd just selle konkreetse isendiga. No samast tüübist.
Tervitusi ka pikale rohelisele sõbrannale.

Helve ütles ...

pikad kõrged mäeahelikud on mu turnimiskohtadeks olnud..., seepärast paneb mägede pilt südame eriti põksuma.

Eve ütles ...

Roheline auto, jess!

enetimm ütles ...

Roheline seelik, väga nutikas :)