laupäev, 23. mai 2009

Kiiksude kiiksutamise koht (järg)

...

Meem, kus saab kiiksutada.

Tegelikult mul juba on üks lugu. Aga et lõppu sai paljulubav järgneb, siis võiks ju edasi avameelitseda.

...

Üks mu kiiksudest on kaltsukad. Seal tuhnimine lõbustab mind. Lisaks on mul põhimõte, et igast kaltsukast tuleb midagi kaasa osta. Ega ma endale selga eriti midagi ei leia, aga teen valikuid värvi ja materjali järgi. Kodus pesen puhtaks ja lõigun tükkideks. Kui kunagi pensionile saan, hakkan lapitehnikat viljelema. Natuke olen juba praegu… kööki kardinad...


ja tuppa armatuuri...

...

Veel üks kiiks… käin igal aastal korda kolm Stockholmis. Tean, tean… inimesed reisivad, et näha imelist maailma. Korjavad kauneid kohti oma rännuraamatusse. Igal aastal uued kohad, uued avastused.

Aga mitte mina.

Mina lähen maja taha metsa, kus on ka iga kord uus ja huvitav. Või sõidan Rootsi… seal on lisaks veel armas inimene, kes ootab.

Praegu ka on tunne, et läheks. Just käisin Tallinki soodsaid pakkumisi piilumas.


...

Lõpuks võib minu kiiksuks lugeda ka seda, et viimasel ajal on fotokas mul pidevalt taskus. Võin suvalisi ebahuvitavaid objekte pildistada ja neid huvitavaks mõelda. Inimesi pildistada ei meeldi: 1)nad siputavad 2)nad liiguvad nii kiiresti, et ei jää pildile 3) nad saavad tigedaks.

Eks ma käin selle plõksimisega ikka närvidele ka.


...

Ise olen oma piltidega rahul… mitte et nad kvaliteetsed oleks. Nad on mulle lihtsalt armsad.

Aga kvaliteet-pilte meeldib mul vaadata. Mul on oma lemmikkohad ja oma lemmik-fotograafid.

...

4 kommentaari:

helle ütles ...

Loen Sind ikka väga hea käega(silmaga) pildistajaks. Kiiksudest rääkimata, need on originaalsed. Eriti kiiks lappe koguda. Ja selle tulem praktikas(kardinad ja armatuur).

osaline ütles ...

Oot-oot! Kuhu Sa teise sugulasfotograafi jätad? Selle, kelle pilte siis pätsasid, kui veel endal fotokat polnud? ;)

tegelinski ütles ...

Oma enesehinnangut hoian ma kontrolli all teiste pilte vaadates. Aga ma naudin pildistamist kui protsessi.
Pidi olema veel võimalust pilte töödelda... aga sellest ei tea ma midagi. Nii et arenguruumi on :)
...
Unustatud pole kedagi, mul on kolmas lemmik ka, aga ma lõin araks ja jätsin pildi seene-fotograafist üles panemata (kartsin kättemaksu):P
Ehk tuleb neist mõni järgmine lugu :) ... sest mul on tegelikult veel paar peotäit pildistajaid, kelle fotosid vaatan ja naudin.

Emmeliina ütles ...

kaltsukad minugi lemmikud!
Eriti need koguduste omad, kus lisaks riietele veel igasugu muud staffi. meie kandis tegutsevad nad Kuldkalakese nime all