pühapäev, 27. august 2023

#päevapilt 27... liigsöömine

 ...

Ilmselgelt olen mina see, kes söömisega  endale liiga teeb!

Kõige suurem viga on käia poes ja osta koju head ja paremat.

Või mis head-paremat, juba see on viga, kui ostad midagi head.

Kartuli-röstsibula* pehmiku näiteks. Hommikul meenus, et eile ostsin. Mul läheb ta kategooriasse lemmikud

Eriti hea on soojana.

Üks topeltviil neljaks tükiks lõigatud, igale tükile maitsestatud juustukilluke vahele, ja siis võileivagrilli küpsema. 

Saad 4 pisikest maitsvat sooja pirukat.

Kui kõik ära teed, siis kogunisti 16.

Tundub, et keegi on siin neljanda juba pintslisse pistnud...



Pakun tüki sooja saia... sooja saia! Mõtelge! 


* Pehmik oli müügil soodushinnaga 83 senti.

...

Jätkujutt

Mõnikord piisab sellest, et polegi teab mis hea, lihtsalt tõmbad külmkapi ukse lahti ja midagi söödavat ikka leiad. Paar viilu vananenud leiba näiteks. Peenemaks lõikuda ja jälle samasse masinasse. 


11.09.2021


Kiiresti üks dipikaste juurde teha, ah küll maitseb hästi see!

Senini on isegi lapsed kõik söönud.

...

4 kommentaari:

TT ütles ...

Ajad isu peale. Mulle meeldivad rösteris krõbedaks ja kuumaks aetud saiadele lõhe või praetud küüslaugumaitselist creamcheese peale määrida ... nämm. Kõige paremini funksivad vanad rösterid, mitte need uued tehisintellektiga varustatud, kellele pead programme ette pakkuma, ise ta tühi ju ei tea minu maitset :P

tegelinski ütles ...

Aitäh, hea teada! Mu võileivagrill on igivana... nii et kaup, mida pakun, on kvaliteetne ;)

777 ütles ...

Tuleb ikka ka võileiva grill hankida ja pehmikuid ostma hakata :)

tegelinski ütles ...

Just! Tõstab tuju... ja kui hoogu minna, siis kehakaalu ka ;)