pühapäev, 20. august 2023

#päevapilt 20... taasiseseisvumine

 ...

Täna tõusis päike kell 5.47... aga selle aja magasin ma maha. Mitte päikesetõusu, mu meelest pole teda praegugi paistmas. 

Kellaaja magasin maha. 

Aga nüüd on see tehtud ja võin rahulikult päeva alustada, lipp rõõmsasti nägemiskaugusel lehvimas.



Ilusat pidupäeva!

...

Jätkujutt

Kalender andis rohkem infot.

Täna on Bernhardi ja Pärni nimepäev. Nimesid muidugi rohkem, aga mulle sobivad need. Onu Pärni oli vanaisa noorim vendadest (sünd 1912), ja mina mäletan teda oma lapsepõlvest just selle nimega. Alles hiljem sain teada, et õige nimi on Bernhard.

Nende meeste noorus jäi EW aegadesse, seepärast sobib näidata just neid fotosid. 

Ajast enne minu ajaarvamist.






Onu Pärni on kõigil kolmel pildil, kes otsib, see leiab...

...

1 kommentaar:

Emmeliina ütles ...

viimane foto on väga kaunis, inimesed rõõmsad ja rahul-naised naiselikud ja mehed mehelikud. Olid ajad...