laupäev, 12. august 2023

#päevapilt 12... elurikkus

 ...

Algul vallatlesid nad kolmekesi, aga kui mina fotokaga tagasi õue jõudsin, olid kaks juba ära lennanud. Nüüd ma ei teagi, kas see, kes pildile jäi, oli võitja või kaotaja.

Aga mul oli hea meel, et neil sauna akna all ikka mänguruumi on, rohi põlvini ja erinevaid õisi ka üksjagu.

Ei pea olema muru igal pool niidetud ;)



...

Lisalugu ..,

Nagunii keegi mind ei usu, kõik teavad, et niidetud aed on korras aed, niidetud majaümbrus näitab, et kord on majas.

Mitte mul!

Mis oleks see kassipilt väärt ilma nende nõgesteta!


09.08.2023... Käbi* ja känd


Nii arvan mina... ma ei tea, mis arvamusfestivalil arvati, ma täna seal ei käinud.

* Aga kass Käbi on pildistatud umbes-täpselt kolm päeva tagasi. Siis veel arvamusfestivali ei olnud...

...

Kommentaare ei ole: