esmaspäev, 3. oktoober 2022

Ajast aega

 ...

Sõbrants jagas peresisest* infot. 

Leidsin eile oma mehe iseloomustuse lasteaiast. 

Magab ja sööb hästi. Jalutab meelsasti tüdrukutega.

Möödunud on 35 aastat, aga midagi pole muutunud.

*kahtlustan, et kasutas võõraid elukogemusi.


Erinevalt minust, mul päriselt meie pere paberid.

Nimelt leidsin elektriarve.

Aeg oktoober 2020. Kulutatud 216 kWh ja arve suurus 27.84 

Viimane arve august 2022. Kulutatud 200 kWh ja summa 116.44 eurot....

Võrguteenused arvetes sees.

Seda, millega september üllatab, veel ei tea.

Aga mõnes mõttes võin ka mina öelda, et aeg seisab. Kui vaatasin oma seinakella ja rõõmustasin, et küll ma olen täna varajane. Nüüd vaatasin uuesti. Oh sa sitikas! Kell hoopis seisma jäänud. 

Ikka juba tükk aega tagasi.



...

3 kommentaari:

777 ütles ...

Mulle.niiväga.meeldivad.Sinu.joonistused..

tegelinski ütles ...

Aitäh hea sõna eest!

Bianka ütles ...

Joonistused on vahvad ja su kirjeldused elust samuti. Küll ma olen täna varajane... nii lahe!