kolmapäev, 19. oktoober 2022

Sõnamängud

 ...

Ilmselgelt kulutan ma liiga palju aega ristsõnade lahendamisele. 

Ilmselgelt on selleks mõjuvad põhjused.

Kui mul juba ajaleht käib (reklaam-reklaam: mul käib Õhtuleht), siis tuleb ju tellimisraha maksimaalselt ära kasutada, kõik asjalik läbi lugeda pluss kõik ristsõnad lahendada.

Ja midagi peab mul näpuvahel olema, kui teleka ees istun. Miks siis mitte ristsõna, hea näiteks reklaamipausi ära kasutada. Nende pauside täitmiseks on mul tagataskus muudki, aga see pole see teema. 

Õhtulehes on kaks sudokut, üks lihtsam ja teine keerulisem. Vahepeal oli ka tähtedega sudoku, algul oli päris keeruline, aga tasapisi sai omaseks.

Õhtulehes on veel väike ristsõna, krüptogramm, sõnade paigutus või rägastik ja kaks korda nädalas suur ristsõna. Viimasega saab isegi raha võita, aga kuna ma pole vastuseid ära saatnud, siis raske öelda, kui suur summa mul saamata on jäänud. 

Ilmselgelt peaksin rahale suuremat tähelepanu pöörama :( 

See oli sissejuhatus.

Sõnamänguga tuli eilses lehes sõna dieeditaja

Naljanurgas oli vastav lugu ka. "Mõne rasvapiruka söömises ei saa ju midagi halba olla," mõtles Mari 12 kg tagasi.

Nüüd peaks kokkuvõtteks midagi oma söömisharjumustest rääkima. Näiteks mu tänane hommikusöök? 

Pool tomatit, hakitud ja pannile. Paprika unustasin. Hetk hiljem eilset tatraputru paar lusikatäit. Ja siis lõpuks 2 muna, tassis lahti klopitud ja maitsestatud, peale valada, pannile kaas peale ja küpsema. Tatraomlett?  Pilti ei teinud, aga mul on olemas foto munadest, millega väikesed sõbrannad mind koostöös oma kanadega varustavad.

Ilmselgelt verivärsked ;)


...

3 kommentaari:

SG ütles ...

lõbus-lõbus-lõbus. igat pidi. postitus ja (sõna)mäng(ulisus) ja meeleolu.

TT ütles ...

Mu tavaline naudingut pakkuv hommikusöök on krõbinad mandlitükikeste ja banaanilõikudega ning piimaga pluss tass head kohvi pähklimaitselise koorega, peale hommikujooksu.

tegelinski ütles ...

Kas jogurtiga poleks parem? Krõbinad, ma mõtlen... Pähklimaitselise koorega kõlab ahvatlevalt, kas sellel on mingi seos kookosega?
...
Aitäh, Kertu!