pühapäev, 28. november 2021

Aja täitmine 6... mäng sõnadega

 ...

Tühi targutamine ja mõttetu ajaviitmine see sõnadega mängimine, aga mulle meeldib. 

Ja aega mul on. 

Miskipärast tundub, nagu sõnal ajaviide on negatiivne alatoon. 

Ei ole hea asja eest teist taga niisama aega viita.

Ei maksa lobisemisega aega viita!

Ära viida aega, hakka tööle!... Sööma!... Hakka minema!

Ära viida aega, tee eluga!

Ennustusportaalist sai ajapikku põnev ajaviide.

Isegi Saareste sõnaraamat ütleb: ära viida siin asjata aega! Ja positiivsena hoopis, et veeda parem aeg kasulikult.

Saarestel kirjas veel mõnusaid mõtteid aja planeerimisest.

Kukk talupoja kell, päike peremehe kubjas, lõuna saksa ärkamise aeg.

Aega härjal, aega orjal.

Tuleb aeg, tuleb nõu.

Või siis targad mõtted mujalt: 

Mis võis olla parim ajaviide kui enda seltsis aega viita.

Male on hea ajaviide.

Puslede kokku panemine heaks koduseks ajaviiteks nii lastele kui nende vanematele, vanavanematest rääkimata!

Tee sa siis nüüd kindlaks, milline sinu lemmik ajaviidetest on hea ajaviide ja milline ajaviitmine on lihtsalt molutamine... 


... kusjuures, molutamine iseenesest pole ju ka paha.

Ütleb mina iseendale...  ja läheb nõusid pesema. 

Täitsa vastu tahtmist.

...

3 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Mulle meeldis, kuidas sa aega täidad ja sellest kirjutasid. meelde tuli vana lastemäng: täidan täidab laeva. Millega :)

tegelinski ütles ...

Kunagi tegin enda jaoks teema "100 head asja"... 66 sain täis, siis on tulnud pikk paus, just vaatasin, et viimane kord olen teemat täiendanud septembris 2019 mõttega, kas molutada või mitte molutada. Nii et peaaegu samad ajaviitejutud :) Aga sajani jäi palju puudu.
Olen lihtsalt unustanud teemale vihjata.
Aga eks ma saan jätkata... kui meelde tuleb.
Sama nüüd nende ajaviidetega. Eesmärk oli kümme täis saada. Aga ehk jõuab.... kui ikka meelde tuleb. Tegelikult mul veel paar lugu mustandites, kui ma neid nüüd just saja hea asja alla ei paiguta...
Aga täidan-täidan laeva... ma isegi ei mäletanud, et tean seda mängu!

Emmeliina ütles ...

Tore, et meelde tuli!