laupäev, 3. jaanuar 2009

Talve puudutused

...

Seda talve on juba mitu korda olnud.

Miskipärast puudutab see olemine mind iga kord. Kohe nii, et ma tunnen puudutust.

Novembri lõpus, kui ma läbi tuisu koju pidin saama. Kui rongid ei käinud, sest puud olid raudteel. Või elektriliinidel.

Autod ei sõitnud, sest teed olid hanges.

Milline õnn, kui lume seest lõpuks kodu üles leidsin.

...

Täna siis jälle. Talv lööb plaanid segamini. Sedapuhku pakase puudutus.

Kauged käimised jäävad ära. Pärnusse ja Nõmme.

Läbi akna on küll ilus vaadata.

Päike paistab ja lumi sätendab. Korra jooksin üle õue ka. Puukuuri ja tagasi, korda kolm tegelikult. Siis oli 19 kraadi alla nulli… ega kaua olla ei saanud. Paar plõksu tegin ka.

...

...

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ilus hommik oli ... eriti varajane hommik ;)
Puud vedasid varje ja päike piilus ;)

Ti:a ütles ...

See aknaga pilt on ülihea :)

tõeline talvine väljapiilumise auk :)

Lemmi ütles ...

aknaga pilt on lihtsalt nõiduslik : )
ja ma arvan, et suudan ennast esimese pildi tegelasena väga elavalt ette kujutada...

Oudekki ütles ...

Làbi akna auto lumes... No tàitsa lapsepòlvetunne tuli peale. Selline ongi talv kogu aeg olnud ja sellisena jààb ta igavesti. Vàga hea valik ja tore-tore hetk tabatud! Nòiduslik, nòiduslik.

kukupai ütles ...

Sellise külmaga on nii tore, kui on kuskil soojas olla ja võid läbi akna piiluda. Ilus.

Kaamos ütles ...

Novembrituisk on midagi, milest veel kaua räägitakse, pilt on kõnekas!

Reine ütles ...

talvel päikest näha on ikka tõeline kirss tordi otsas. Siis on kõik ilusam (ja soojem..)

helle ütles ...

Need on kõik väga ilusad pildid. Alati tekib mul kerge alaväärsustunne, et ma ise ei pildista(oma viga).

tegelinski ütles ...

Mina pildistan, aga alaväärsustunne tuleb ikka... siis kui teiste meistriteoseid vaatan :)