pühapäev, 11. jaanuar 2009

Sotsiaalne võrgustik II

......
Sotsiaalministeerium lõhkus ära vanurite sotsiaalse võrgustiku.
See on nüüd katki mis katki.
Varem tuli korra kuus koju postiljon. Rääkis paar uudist välismaailmast, andis peoga raha.
Oli, keda oodata.
Enam pole... võrgustikus on nüüd üks korralik auk.
...
Mõne sotsiaalministeeriumist sõltuva inimese rahakotis on kah auk.
Need, kes oma raha kätte pole saanud.
Ja kui majoneesi ostavad, siis pole kuludokumente kuskile esitada.
Eks nad siis ootavad.
Ja ostavad siis, kui raha saab.
...

3 kommentaari:

helle ütles ...

Ma ei ole üldiselt parastaja-tüüp, aga SEE teeb mind küll jube tigedaks. Ja ma tahaksin sisiseda: ükskord olete ise vanad, saate kõik tagasi.
Naersin ka mõnuga, kui kuulsin, et sotsiaalministri uus nimi on nüüd Maripuue(-puude).
Mulle tuleb kogu aeg meelde aeg, kui mul oli kodus kolm vana ja puudega inimest, sel ajal ei makstud mingit toetust ega midagi. Oi, kuidas tõuseb viha kusagilt sisemusest.
Sotsiaalne võrgustik - jah, see on otseseos eluga, nagu ütles Kaamos. See ongi päris elu.
Ega ma Su pühapäevameeleolu ära rikkunud nüüd?

tegelinski ütles ...

Eip... üsna samasugused on ka mu enda mõtted.
Ja kui veel mõelda, kui raske on inimestel rahapäevast rahapäevani elada... ja siis keegi, kellel endal rahaprobleeme ei ole, teeb neile nõrgematele jõuluks ja uusaastaks "kingituse".

toompeale ütles ...

Maripuue! paganama hea nimi!