laupäev, 24. jaanuar 2009

Fotojahtimas makrot

...
Ega ma päris hästi ei teadnud, mida ma jahtima pean. Et kui makro, siis midagi suurt.
Samas, fotokas makro peale keerates saaks nagu jälle pisilasi kätte.
Nii ma siis käisin luurel.
Ja võtsin šnitti.
Et lähedamalt...

Ja kaugemalt...

Kahju, et polnud abivahendeid sisevalgustuse jaoks, nii on pilt suht pinnapealne.
Samas... kuimitu tundi kulub ettevalmistamiseks, et hea pilt tuleks...
ja kui palju kulub raha, et selle hea pildi jaoks hea tehnika muretseda...

Nii ma siis pildistan ja olen rõõmus ja üle oma varju hüppama ei hakka.
...
Lõpuks mõni pisilane siis ikka ka.
Et kui asja teise kandi pealt vaadata.
Ja et lõpp liiga ilus ei oleks.

...

10 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Oi kui kole ussitav ussike! Pilt on hästi välja tulnud, aga päevakoerast on hale...
Muide, kas seal puutüves mõni hir või muud sellist põnevat ei olnud?

tegelinski ütles ...

See usside ussitamine oli tõesti õõvastav... neid oli palju ja mõni ussitas rohkemgi. Samas... paratamatus, looduse poolt paika pandud.
Õõnsus oli seest üsna tühi, vähemasti mind ei rünnatud :)
Praegu kahetsen, et sinna sisse rohkem ei sukeldunud.

Anonüümne ütles ...

Puusäsu :):):)
Nüüd sain ma pihta, ühele varem kohatud pildidle ;)

Udo ütles ...

Pakun omalt poolt viimase pildi pealkirjaks "Korruptsioon"

Ti:a ütles ...

oeh, see ussike oleks nagu suitsiidi teinud...
ja kui need kaks kokku panna ,siis võiks saad jutukese, kuidas ühel päeval puu langes ja ussike murest murtuna oma maantee pärast endale heinapaela leidis. mis sest et need ussid rohkem rohust, mitte puust meelitatud on. :)

enetimm ütles ...

ussike paistab pehmeke ja armas...

Oudekki ütles ...

Oi, see esimene on ju "kuidas metsatee rulli keerati". Vàga hea lahendus ja pònevalt tehtud foto :)

Linda Järve ütles ...

Puu on põnev, mulle meeldib just see teine, "ümmargune" pilt.

Larko ütles ...

No nüüd said ussisõnad selgeks! :-)

Anonüümne ütles ...

Puu vanaks saanud süda.. selle hetke-tabamusega saab endas pikalt süvis-meeliskleda...