laupäev, 3. jaanuar 2009

Teine päev

......
Täna ma käisin juuksuris. Mulle meeldib seal. Minuga tegeldakse. Ja kui minuga ei tegeldagi parasjagu, ikka meeldib. Soe ruum, võid tukastada. Aga võid ka kõrvu kikitada… et mis maailmas toimub.
Sain kuulda palju lugusid elust enesest.
Need ei olnud lõbusad lood.
Mõned matused.
Mõned koondamised.
Mõned rasked esmaspäevad.
Veel kohtusin seal tuttavatega.
Üks kolleeg.
Üks peaaegu et naaber.
Nemad ka… astusid sisse, tellisid teenust.
Ühel juuksuril täitus täna 42 aastat töötamist ühel ja samal kohal.
2,5 tundi sellest pühendas ta minule.
Nüüd on mul uus imago.
See maksis 400 krooni.
...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

tegelikult peaksin kiitma Fotojahi talvepilte, sest sealtkaudu ma siia piiluma olen sattunud... ja kiidan ka, sest talv ja lumi on maailmavahvad ja lumised pildid täpselt sama maailmavahvad...

aga.. ei saanud mainimata jätta, et mulle tohutult meeldib postituste stiil... tekstistiil siis. See on sihuke, pilküpüüdev, meeldejääv, lihtne, eriline ja sheff :) Good work.

Mac