pühapäev, 8. detsember 2019

G nagu geograafia

...
G nagu geograafia... Maa kirjeldus, maateadus.

Kuskilt mul see vana õpik, aastast 1935.


Kohe tunne, et võiks minna reisima!

G nagu Gulliver... raamat "Gulliveri reisid" ilmus esmakordselt 1726. aastal Londonis.


Seda raamatut mul ei ole, foto laenatud siit.

Raamatut olen lugenud küll, rohkem kui korra, kuskil peaks ta mul kodus olema, 1951. aasta väljalase.

Etendus jäi kahjuks nägemata, kuigi info NUKU muuseumis oli väljas: viimased etendused.

Maibritt tegi kohapeal veidi teatrit.

26.06.2019

Ühe pliksiga käisime muuseumis sel suvel, teisega viis aastat varem.

19.04.2014

Juhan Viiding Gulliveri mänginud vist ei ole, ometi on pilti vaadates küll tunne, et Mette just Gulliveriga kokku sai.

Juhan Viiding mängis teatris kunagi Peer Gynti... G nagu Gynt.

"Peer Gynt", Henrik Ibseni 1867. aastal valminud näidend.

Tallinna Draamateatris 1978. aastal.
Seda etendust olen ma näinud. 

Omamoodi rännumehed olid nad mõlemad, nii Gulliver kui Peer Gynt.

ERR arhiivis on kuuldemäng, kus Peer Gynti osa teeb Kaarel Karm.
...

Kommentaare ei ole: