teisipäev, 19. jaanuar 2016

Ikka veel need sõnumid

...
Kui mul augustis 2006 (täpselt tean, käisin linnas just  lapsukest vaatamas) mobiil kotist minema kõndis, siis kõige rohkem oli mul kahju seal sees olnud sõnumitest. Telefon ise oli miski odav "luts", aga sõnumid olid hinnalised. 
Ühest lapseootusest ja -saabumisest, mõned reisikirjad, peotäis sooje soove ja muidu toredaid ütlemisi. Küllap muudki olulist.

Olin ikka täiega õnnetu.

Nüüd on 10 aastaga uued kogunenud.
Ei raatsi teisi ära kustutada.

Kui ikka tuleb selline sõnum:

Oled vahva ja väga oluline. (14.01.2007)
Sellist ei saa ju kustutada.

Või siis see:
Maailmavahvad ja hiigelsuured 6nnesoovid k6ige vahvamale tädile! 
veebruar 2011 

Palju õnne, kallis ema, sulle sündis täpselt 39 aastat tagasi väike armas poisslaps! :-)
jaanuar 2015

Mõned nunnukad jätan veel mobiili sisse peitu.

Aga need teisedki. 
Killukesed ajalugu.

Tere tere. Tänases Päevalehes suur pilt minust, küllap juba märkasid. (09.09. 2006)
Kui nüüd tõde tunnistada, siis seal tribüünil oli liiga palju rahvast... mis seal märkamisest rääkida, isegi luubiga otsides oli raske leida...

K2mpinguplatsi asemel oli hoopis majutus. 20 lt eest terve magala, kylalistuba, köök, saun, dušš, aed, lehtla... Ma ei suutnud keelduda, kisub sadu :-) (10.07.2009)
See oli vist siis, kui sõbrants tütrekestega jalgratastel Lätis käisid.
Järgmised sõnumid vihjavad ka sellele.
Eile Siguldas, Turaidas, 6htux Ungrumuizas. Telgime naabermaja heki varjus ootame m6isa avamist- T2na Cesise taha ja Valga poole. Otsustasime Tartu kaudu tulla. (12.07.2009)

Augustis 2009 olen ma ise kuskil käinud, miks mulle muidu selline sõnum saadeti:
R oli eile ise k6ik toa- ja 6uelilled 2ra kastnud, me Liisaga s6ime ainult ta kommikoti tyhjaks.

Kui  üks poja hambaarsti juures käis, sain sellise sõnumi:
4 arsti opereerisid 2 tundi ja 20 min. Kõik saab vist korda.
Mul peavad ikka karastatud närvid olema. Muidugi on mul ka kogemused, ja lõpuks tuleb ju veel lohutus.
K6ik on h2sti, mul on lihtsalt igav.

No ja siis mitu sõnumit sarnase sisuga:
Palju 6nne teile taaskord vanavanemateks saamise puhul. 

Ja kui  ma ei suuda kunagi meenutada, mis kool see kunagine Koidula-kool praegu on, siis selle kohta on ka märk maas.
Meie käisime nüüdses Vanalinna koolis.

...
Öösel 3h  maganud, shampusest maohaavad, majutus 3 km kaugusel, vihma sajab ja ma jään kohe pystijalu magama.
Mis teha, mõnel on seiklusi rohkem kui minul, aga mulle ülihästi sobib, kui neid seiklusi minuga jagatakse ;)

Laeval ja vaikselt liigume. Istume juba õhtusöögil ja pugime. 04.12.2015 kell 18.16.47
Mõned tunnid hiljem uus sõnum:
Tuleme tagasi. Kuueks jõuame Tallinna. Radari antenn murdus lahti ja lõhkus kuskil kaks akent.



Sellest seiklusest jäin mina ilma. 

Aga midagi on endalgi meenutada.
Kas esimesed sada kulti s6idetud juba?
See oli seekord, kui jalgratastega Ahvenamaal.
Mõeldud oli muidugi kilomeetreid.
Polnudki väga ammu, paar suve tagasi.

Või siis sõnum 27.09.2014
Tere tulemast koju. Kas elad veel peale tormi?

09.05.2015
Tere tulemast kodumaale, ma loodan, et sul lapsed kõik alles :-)

Mõned soojad soovitused:
Mine 6ue, tee p2ikese poole pilti. 

Kurvad teated.
Setu Pauli 6unapuu on maha v6etud.  :'(

Mõni sõnum on lihtsalt naljakas.
Kesasi sa oled 




Mõnest on võimatu aru saada.
Platsil oli hommikul pildi kiirendama võtnud arvas et oma sellest müütidest vist.
Tõlgi abil tegime kindlaks
Platsil = papsil
kiirendama = virvendama
müütidest = rohtudest

Ja eks sedagi mõistavad ainult asjaosalised.
Jeesus, sul saab kärakas küll enne otsa kui kodus.

Ongi ring peale tehtud viimasele kümnele aastale.

Kati sõnum on mu mobiilis viimane, varasematest kustutasin 75% ära.

Kõik need kohustuslikud:
Oleme kodus
Jõudsime koju
Kodus tagasi
Varsti näeme
jne

Neid pole mõtet hoida, neid tuleb kogu aeg juurde.

Teised aga... las nad olla.
Ruumi ju on.
...
Pilt siit laenatud
...

Kommentaare ei ole: