neljapäev, 10. jaanuar 2013

Fotojaht: pikkuse järjekorras

...
Kui nüüd meenutada, siis kunagi olin ma päris süsteemne.

Ajal, mil lapsed alles tited olid ja igal õhtul terve hunnik sipupükse tuli pesta ja lappe keeta (olid ajad!), meeldis mul neid kuivama riputada. 

Kõigepalt sinised ja siis rohelised ja siis kollased püksid. 
Ja siis lapid. 
Lapid olid ka kollased, sest meie vesi lihtsalt keetis nad selliseks. Oleks ehk pidanud valgendama, aga see ei tundunud oluline, seda enam, et kui ükskord õnnestus miskit peenikest välismaist laste-pesupulbrit hankida, läks poja üleni täpiliseks. 
Nii et kõik oli ehe ja naturaalne, heal juhul värskeõhulõhnaline, halval juhul kuivas köögis ja lehkas pesuseebi järele.

Kahjuks pole mul selle aja pesu täis nöörist ühtegi pilti.

...
Isegi ühtegi mõtet ei tulnud, et ma miskit rivi, rida või järjekorda oleks pildistanud, ammugi siis, et pikkuse järjekorras.

Aga asi see siis tekitada. 

Hommikul pühkisin ja kühveldasin lund.
 

 Pärast kuivatasin kindaid.

 
Ja ongi õhtu käes.

Palju seda talvist päeva ikka on ;)
...
Fotojaht
...

9 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Minu arvates on sul blogomaailma kõige süsteemsemad postitused.
ma ei tea ainult, kuidas sa sellest pildi peaks tegema:)

tegelinski ütles ...

Aitäh :) Siin vist on tõesti mu kaoselise elu kõige süsteemsem koht :)

Anonüümne ütles ...

Kena tagasivaade. Kogu see sipupükste jutt meenutas mullegi aega, kui laps veel väike oli :) Nostalgia!


Anonüümne ütles ...

Järjekord täitsa olemas! :P

A.I.V.O. ütles ...

Oleksin pidanud enda lugu alustama ikkagi tollasest ajast pärit fotost, mil ma ise sipukates ema süles kõige pikem olin - teised vanemad sugulased olid pandud kasvu ja vanuse järjekorda...
:D
Aga noh, pole hullu.
Ei tulnud meeldegi.

tegelinski ütles ...

Jääb järgmiseks korraks ;)
Küll on kahju, et ühtegi paari tolleaegseid "sipukaid" alles ei ole...

Köögikata ütles ...

Jah, ega talvepäevga tõesti rohkem ei jõua.
Pesu meeldib mul ka nööril pisut süstematiseerida. Aga alati ei saa. Viimase sula aegu näiteks oli lõpuks juba kohutavalt raske nöörilt vaba kohakest leida. Siis läks kõige hädavajalikum tuppa ahju äärde ja, sups, täitus tekkinud auk millega iganes.

TwD ütles ...

Selles loos on hing sees. Armas.

tegelinski ütles ...

Aitäh kõigile märkamast ja toredaid mõtteid lisamast :)