reede, 4. jaanuar 2013

Fotojaht: hetketabamus

...
Alustasin selle postituse kirjutamist ja piltide otsimist juba eelmise fotojahi tarbeks (vaba teema), aga jäin ajahätta. Kuidagi raske oli igas kuus seda kõige olulisemat võtet leida.

Ega ma nüüdki oma valikuga rahul ole, aga heameelt teeb see, et võtsin ette poolik töö lõpetada, ja veel, et õnnestus nii kenasti uude teemasse sobitada :)


11 hetke eelmisest aastast + mahapildistatud võte 90 aasta tagusest jõulupeost.
...

Jaanuar
Isa vahetas korterit, käisime abiks kolimisel.

...

Veebruaris oli mul külas kunstnik Külm.
Mul on terve kaustatäis tema loomingut.


 ...

Märtsis sündis üks uus ilmakodanik.
8. märtsil

Väike sõber sai endale vennakese.
Juba 15 päeva vana...sellel pildil siis.

 ...

Aprill.
Mere ääres.

 ...

Mais oli viimane linnulaulukoolitus.

Kuidas see luigelaul nüüd kõlas...

 

 ...

Jaanipäev.
Vihmane.
Vaatasime läbi akna.



...
 
Juuli.
Suvi ja lapsed.
Siia peaks küll pilte rohkem panema, aga seekord valisin 2 maasikalist.


...

August.
Reisimine.
Augusti algul Rootsis, ja kohe seejärel Lätimaa.
Lätimaa mõisad.

...

September.
Algas uus kooliaasta.
Väike sõber vahetas kooli.
Huvitav, mitu aastat nad veel vastu peavad, need väikekoolid.
Mina hääletan kahe käega nende poolt.

...

Oktoober.
Käisime Saaremaal.
Omamoodi hüvastijätt.

...

November.
Hingedeaeg.

...

Detsember.
Tuisud. Lumi ja jõulud. 

Selle pildi jõulud on aastast 1932.
Seal on minu vanaema ja vanaisa.
Minu ema.
Itti-tädi.

Ja minu kell, mis aastavahetusel põrutas 12 kõlavat pauku.
Nii juba üle 80 aasta.


Head uut aastat!
...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jäälilled on nii kaunid ja veel kaunimad väikesed tirtsud ;)

osaline ütles ...

Tegin mõttes majale ringi peale. Et kust aknast küll selline vaade avaneb. Mulle meeldib ikka raskelt ja ringiga... Välja mõtlesin! :D

Anonüümne ütles ...

Pildike Saaremaalt võitis minu südame...

Köögikata ütles ...

Mina ka! Hääletan kahel käel väikekoolide poolt.
Alla kirjutan 4 väikekoolist sirgunud/sirguva tarkpea vanemana.

Ahjaa, need teised pildid on ka kõik toredad.

A.I.V.O. ütles ...

Jäälilled, mida ei saa murda ja kellelegi kinkida, on minu silmis kaunid...