teisipäev, 15. jaanuar 2013

Paanika, paanika

...


...
Raadiot ei maksa kuulata. Ei päästa see, et pilti pole. 
Hääl on.
Ma mõtlen pildi ise juurde.

Õhtused liiklusteated.

Täna toimus liiklusõnnetus Harjumaal.
Minu esimene paanikanupp hakkas hõõguma - ühed mu noored elavad Harjumaal.

Peningi ja-mis-iganes teel.
Teine paanikanupp - see vist see tee, mis meie poole suundub.

Auto oli Mazda.
Kolmas paanikanupp. Ongi ju Mazda.

Roolis mees 31 aastat vana.
No ma ei tea, 31 veel saanud ei ole, aga saab küll. Selle aasta sees.
Juba süttiski järgmine tuli..

Ja siis ma helistasin.

Selgus, et kõik ok, sõidab parasjagu hoopis bussis.
Paanikaks pole põhjust, tuled surnuks. Elekter maksab.

Lobisesime oma 10 minutit.
Siis kõne katkes.
Helistasin tagasi - telefon on välja lülitatud.

Esimene paanikanupp hakkas hõõguma...

Homme helistan.
Teadagi, kuhu.

Panen numbri kinni.
...

Kommentaare ei ole: