pühapäev, 10. juuli 2011

Kartulivõtmisega algust tehtud

...
Üle mitme aasta tegelen jälle kartulikasvatusega. Oma 100 mugulat panin mulda, seeme siit ja sealt kokku krabatud.

Isegi õitsema pole hakanud, õiepungad kuivavad ja pudisevad niisama.

Uudishimulik mina, ei suutnud vastu panna ja tõmbasin eile ühe pesa üles. Et mis selle kuiva liiva sees üldse olla saab.


Üllatus, üllatus! Mina oma lõunase kartulinormi sain kätte.


100 pesa, 100 lõunat. Kolme kuu talvevarud olemas... kui ma teistele makarone pakun.
Ja täna kartulivõtmise korraldaks.
Aga ma ei korralda.
Ja kui aus olla, siis ma ise armastan makarone vähemasti sama palju kui kartuleid. Ehk rohkemgi.

Nii et las nad kasvavad, eile sadas vihma ka.
Esimene korralik vihmasabin üle pika aja.


Müristas ka, aga see oli kaugemal.
...

Kommentaare ei ole: