reede, 4. november 2022

Üritused Tallinnas

 ...

Kui ma õhtuks koju laekusin, oli päris keeruline kaasale selgeks teha, et see üritus, millest mina osa võtsin, oli käsitöömess Saku suurhallis, mitte mingi Baltimaade suurima Erootika-maailma avapidu, mis raputas! külalisi ja millest Reporteris räägiti.

Kui oled ikka pealinnast nii kaugel, on raske arvata, et seal korraga kaks nii suurt ja olulist üritust toimuvad ;) Või isegi kui oskad oletada, jääb ikka kahtlus, kummale messile abikaasa läks.

Käsi südamele, mul pole aimugi, kus see erootika värk oli, Saku suurhallis oli kõik väga kombekas. Isegi nendele vaipadele ei saa midagi siivutut süüks panna. 



Muust rääkimata. 

Nii palju imelist käsitööd korraga vaatamiseks väljas, pole ammu (kui üldse) kohanud. 



Osta sai muidugi ka, aga kõige ilusa ja/või olulise saamiseks oleks pidanud raha kui raba olema. Mul oli mõttes piir pandud, et võiks 50 sisse ära mahtuda, ja sellega sain ka hakkama. Kõige olulisem ost olid villased sokid, kõige lõhnavam ost tükk käsitööseepi, kõige soojalubavam pakk Jõuluteed, kõige toitvam pakk Kanepi- ja tatrakama, kõige teravam saunahari kaasale... midagi oli veel, aga ei mäleta ;)


Sokid on traditsioon... ma igal talvel ostan endale ühe paari, ja mulle tundub, et need on senistest kõige ilusamad ja kõige mõnusamad.

Muidugi oleks võinud kindad ka osta, aga see on veidi riskiga seotud, mul on teine traditsioon veel. Igal talvel kaotan ma vähemasti ühe paari kindaid ära. Ja sellest oleks ikka väga kahju, sest kindad olid seal tõesti imelised. 

Kati tegi pildi.




Võiks veel rääkida söögikohast number üks (Kalamaja keldris) ja söögikohast number kaks (Balti jaamas), aga täna oli siiski pearõhk heal seltskonnal ja ilusal üritusel. Söömisele olen nagunii viimasel ajal liiga palju tähelepanu ja aega kulutanud. 
Kaal hommikul ütles. 

Varahommikul. Ma ei jõudnud enne isegi süüa... buss läks juba kell 6.20

...

Kommentaare ei ole: