neljapäev, 3. november 2022

Mismõttes alkovaba

 ...

Mõtlesin, et olen tubli, kui juba kohalikku pealinna minek, võtan taarakotid kaasa. Suures poes ikka kindlam, et automaat enne täis ei saa, kui mul pudelid loovutatud.  

Kui huvi pakub, siis saadud raha oli 5.50

Täitsa arvestatav summa!

Aga oleks saanud 6.50... kui kõik oleks läinud minu tahtmist mööda.

Iga natukese aja tagant viskas automaat mulle taara tagasi. Ma isegi ei mäleta, mis ta mulle seejuures ütles, umbes nii, et pakend ei sobi. Ma muidugi ei lasknud end sellest segada, natukese aja pärast pakkusin uuesti. Ja uuesti. Ja uuesti.

Ikka sama!

Lõpuks viskasin 10 taarat kotti tagasi, kohalik pakendite konteiner oli just pooltühi. Viin sinna.

Kodus võtsin revideerimise ette.

Ok. Brändi pudel vist tõesti ei sobi.

Ja liitrine karastusjook, kus lätikeelne tekst peal. 

Aga järgmised olid kõik eestimaised.

8 alkoholivaba tühja taarat.




E-poest vaatasin järgi, taara hind +0,10 on hinnale juurde märgitud. Minu joogid küll pärit tavakaubandusvõrgust.

Järeldus?

Kui juba õlut juua, siis ikka kraadidega!

Need alkovabad... isegi masin tunnistab kõlbmatuks!

...

4 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Mul saatis ükskord 10 allahinnatud siidrit tagasi, sest allahindluskood kattis teise. Kuna kasutasin transportimiseks jalgratast olin ikka tige küll. 2 km. isegi lapselapsed ei viitsi enam euri pärast kotti selga võtta. Kuhu me küll niimoodi jõuame? Niikaua, kuni mõttetu laua all ruumi, kogun. Kui laudlina alt välja hakkab paistma, kutsun autoga branne appi. Ma igaks juhuks ei ütle suvelõpu korje hinda. Palju, väga palju.

TT ütles ...

Lapsepõlve aeg oli ikka kena, koduse taara viimine minu töö koos kaasneva taskurahaga. Taara maksis korralikult, vägagi tasus ära viia, isegi kui pidid mitte kõige meeldivamas lehkavas seltskonnas järjekorras oodates aega viitma. Liitrine piimapudel 20kop, poolene 10kop, õllepudel 12kop, koorepurk, limpsipudel, ... jne ... Mulle meeldis eriti kui isa vahel harva õlut jõi, õllepudeli kaalu ja tagastatava summa suhe kõikse efektiivsem :D

Emmeliina ütles ...

Piimapudeleid sai 60-ndatel pestud, sest kuidas muidu laps kinno saab :), kaks seeriat India filmi - kaks pudelit. Olid ajad!

tegelinski ütles ...

Emmeliina... see on üsna loogiline selgitus. Mul on küll komme sooduspakkumisel olevat kaupa osta. Sellest siis järeldus, et kümnest kokkuhoitud sendist läks 10 senti (taara) vastu taevast! Taara, sa näed ja ei mürista!
...
Tom... Mäletan aegu, mil võis nädala enne palgapäeva vabalt ära elada, kui kogunenud pudelid poodi viidud said. Praegu peab tõesti suvi otsa korjama, aga ikka kipub väheks jääma ;) Kusjuures, lapsepõlves ma ei mäleta, et ma pudelitega raha oleks teeninud, ju siis läks ka tookord raha pere eelarvesse.
Aga seda ma mäletan, et kõige odavam pilet oli kinos "Partisan".