laupäev, 12. november 2022

Mind on märgatud

 ...

11.11.22 *

Pärast suvist äpardust, kui oma pangakaardi kauplusesse unustasin ja olin sunnitud järgmisel päeval talle Kuressaarest Liivale järele minema (õnneks kaasa oli nõus sõitma), hoiab keegi mul silma peal. Täna näiteks Tapal Konsumi kassas proua (ja tõesti, ääretult sümpaatne proua) manitses, et ärge pangakaarti unustage. Mitte et see mul plaanis oleks olnud, aga ikka olin väga tänulik.

Ja teisipäeval, Tallinnas Järve Selveris, nii armas tädi, kes kassajärjekorras mu taga seisis, ütles ka, et teil veel kaart siin. Tänasin, ja ei hakanud ütlema, et tegelikult oli kaart mul hetkel meeles.

Kui veel tagasi mõtlen, tuleb lähiminevikust mitu juhust meelde, kus mind hoiatatakse, et ära pangakaarti unusta! Nad just nagu teaks, et mul on see kombeks.

Nii ma siis nüüd arvan, et mind on märgatud ja kaitseingel käib õlale koputamas. 

* ei saa ju jätta sellist kuupäeva üles tähendamata! Ehk toob õnne...



28.08.22


Aga pilt on tehtud Kuressaares päeval, kui oma kaardi kaotasin. Tegelikult oli jälle üks kena kassapidaja, tema jättis Messingeri teate, ja seda enne, kui ma ise jõudsin kaardi kadumist tuvastada. Päästis mind ehmatusest.

...

2 kommentaari:

TT ütles ...

See kuupäev jääb ka ukrainlastele väga hästi meelde - Herson! Kui kuupäevadest rääkida siis eestlastel võimatu sõja alguse kuupäeva unustada.

tegelinski ütles ...

Numbritest võiks ma jäädagi rääkima!
Kuupäevad ja aastaarvud, aga ka mõni kellaaeg.
Õnneks oli ka veebruaris üks ilusa sündmusega ilus number, 22.02.2022... ühe tuttava beebi sünni päev.