neljapäev, 10. detsember 2020

Sit*ta kah!

 ...

Terve hommikupoolse öö nägin unes sit*ta. Mingi ruum, mis tuli läbida, enne kui koju jõudsin, oli sõna otseses mõttes täis pasandatud, hunnik siin ja hunnik seal, mul oli tegemist, et mitte sisse astuda.

10.12.2020

Lõpuks ikka vist astusin ka, igatahes kraapisin oma talla aluseid ja pidasin plaani hakata junne kokku korjama. Kusjuures, ma teadsin, et see ei saanud olla miski loom, et see oli mingi inimene, kes seal roojamas oli käinud.

Aga siis ma ärkasin... loogiline, et mõte läks raha peale. Ma pole sada aastat ühtegi loto-piletit ostnud, kus need rahakoormad saavadki tulla!

Nüüd... nüüd... nüüd...

Aga siis võtsin uudised lahti ja sain teada, et pension tõuseb 16 eurot.

No mis ma sest piletist enam ostan...

...

4 kommentaari:

Helve ütles ...

Hm... äkki tõlgnasid valesti. 16 euri eest pidanuks ehk lotopileteid ostma. Veel jõuad. Unenägu on kindlasti pikemaajalise toimega ja äkki garanrii ka veel mõneks ajaks. ,9

Helve ütles ...

Tõlgendasid ja garantii.

tegelinski ütles ...

Tõesti, ehk oligi kaks sõnumit! Mina siin näen asja liiga ühekülgselt... aitäh hea nõuande eest!

777 ütles ...

Igatahes tähendab see uni palju, palju raha :)