laupäev, 19. aprill 2014

Elu nagu suitsutares

...
Katsetasin, et kuidas on. 

Elu suitsuses majapidamises.

Hakkaski juba meelest minema.

Mitte et ma ise suitsutares oleks elanud, mul pliit selline, et mõne ilmaga tahab varahommikust lähenemist.
Mõnikord on leplikum... aga mitte täna. 

Köögis ringi kondavaid kodakondseid oli raske märgata, ei paistnud suitsu seest välja.

Kusjuures, kui ma nüüd mõtlema hakkan, minu üks tuba pidi ikka suitsuvaba olema, sest isegi suitsuandur ei hakanud tööle.

Nojah, suitsupilv pressis avatud akendest ja ustest välja.

Kusjuures, kui ma nüüd mõtlema hakkan, ükski naaber ei jooksnud ka veeämbriga kohale. 
Raske uskuda, et toss välja ei paistnud.

Nüüd võtan turiste vastu, kes ikka igatseb, et temal suitsutare lõhn küljes oleks, võib helistada ja aja kinni panna.

Pilt on ajast, kui mu esivanemad alles koopas elasid.

...

Kommentaare ei ole: