kolmapäev, 16. aprill 2014

Kes kardab elevanti

...
Leidsin Tiia blogist tõeterakesi elevantidest.
Üle rääkima ei hakka, laon ainult oma kõrvad ka letile.

Karu on liiga väike loom, et teda süüdistada.
Et on kõrva peale astunud.



...
Aga sellest hoolimata on mul muusikaga oma suhe.
Mul on lemmik juba ammusest ajast, tema pilt rippus ühikas mu voodi kohal juba aastal 1974.

Kahtlustan, et mingi pilt ajakirjast.

Kindlasti on samast ajajärgust ka see foto mu sahtlinurgas.


Ja mu lemmiklaul tänase päevani.
Aastaarvu küll ei leidnud.

Tema uuemad laulud meeldivad mulle ka.
Ja päris uued.
Etendus "Tarkus", mida mõni aasta tagasi vaatamas käisin.

...
Ja siis kuulsin uudistest, et "Ruja" tähistab juubelit.
Kontserdiga.
See pidi küll siis üks tema esimesi ülesastumisi olema, mida mina TPI aulas kuulamas-vaatamas käisin.
Mu meelest oli see üsna 70ndate algus.
Kontsert oli omaette elamus.

Ja seltskond, kellega tol ajal ringi liikusin, oli ka päris põnev.

Ruja meeldib mulle samuti tänaseni.

...
Aga mis puutub elevanti...
siis siin on veel üks lugu.

Ameeriklane, sakslane ja eestlane jagavad ruumi elevandiga.
"Küll saaks palju hamburgereid," mõtleb ameeriklane.
"Küll saaks palju raamatuid nahkköitesse," mõtleb sakslane.
"Ei tea, mida ta minust arvab," mõtleb eestlane.
 ...
Üheksas hea asi.
Tõnis Mäe laulud.
"Ruja" rajud laulud.
Ja veel mõned.

Aegumatu muusika.
...

Kommentaare ei ole: