pühapäev, 17. detsember 2023

Tehke... ärge tehke

 ...

Ma olen ilmselgelt väga mõjutatav natuur, igasugused reklaamid on teretulnud. Selles mõttes, et olen igati tänuväärne kuulaja ;) Ei maksa muretseda, ostma ei tiku, aga täitsa usun, et just nii hea ongi, kui näidatakse ja räägitakse!

Muud jutud ka. Ikka usun ju! 

Aga mõnikord on soovitused nii vastuolulised, et seisan kui kits kahe heinakuhja vahel!

Pimedal ajal põletage küünalt... on küünlavalgus hell ja soe...
Ei, parem siiski mitte, ei ole tervislik. Või siis kogunisti: ei ole keskkonnasõbralik. Või kui, siis ilma lõhnata..

Õpetajate streik... ainuvõimalik otsus. 
Ei siiski, pigem mitte. Liblika tiivalöögist, teadagi...

Kuulan ja mõtlen: mõlemal on õigus. Just nii ongi, nagu nad rääkisid. 
Nii JA kui EI.
Kui muu  jutu sekka streik teemaks tuli.

Nii palju siis valikute tegemisest.

Kõige hullem, kui peab oma peaga mõtlema.

Rääkisin lähedasele, kuidas ma üksöö ahju kütsin. No külm hakkas! Aga miks ma oma soojendavat aluslina ei kasutanud? Äää...

Alles paar päeva hiljem tuli meelde: voolu ju ei olnud!



...


Kommentaare ei ole: