reede, 22. detsember 2023

Mitte millestki midagi

 ...

Lihtsalt veidi unejuttu. 

Tegelikult olen igasugu viperustega juba leppinud. 

On nagu on, isegi kui korraga liiga palju on.

Esmaspäeval käisime poeringil. Oma meelest tegin head valikud ja õnnestunud ostud. Kodus avastasin, et võrgus olnud viiest apelsinist üks oli seest plöga ja pealt hallitanud. Mu riidest poekott oli seda roiskunud vedelat sisu täis, õnneks ei haisenud vastikult. 

Järgmisel hommikul lõikasin pooleks ühe kahest pakendis olnud avokaadost. No ei kutsunud sööma! Isegi ei hakanud maitsema, nii kahtlane nägi välja. Proovisin teist ka, täpselt sama. 

Apelsinidest siis 20% ja avokaadodest 100% olid tarbimiskõlbmatud. Viimaseid ei tahtnud isegi juuksemaski tegemiseks kasutada. Et kui hallitus, äkki kasvavad seened pähe. Või lähen niisama hallitama. Lisaks lihtsalt hall olemisele 

Aga see pole veel kõik. Kolmapäeval oli asjaajamist kohalikus pealinnas. Ei saa ju nii olla, et midagi head kaasa ei osta! Kaasale ostsin tema lemmikut Saare Taar õllekest, plekkpurgis. Endale ostsin mingi ingveri õlle, sest minu üks suurtest lemmikutest on ingver. Olgu siis kasvõi õllega... millest ma tegelikult suurt ei hooli ;) 

Nüüd ma kahtlustan just seda oma õlle pudelit, täpsemalt tema sakilise servaga korki. Kui alles jäänud kaalu järgi arvata, siis kolmandik kaasa õllest oli kotti voolanud. Järgmine riidest kott ootab nüüd pessu minekut. Purgi seinas oli tilluke auk, sellest täitsa piisas, et õlu välja imbus. Õnneks ei haisenud seegi ebameeldivalt! 

Ma nüüd ei tea, kumb meist rohkem õlut sai, minu pudeli mahutavus oli 0,33 l. 

Järgmine apsakas lõhnas ka päris hästi. Tegin oma hommikukohvi. Et filter tassi peal ja kohv + kuum vesi filtrisse. Kannuga natuke suurem kaar, kokkupõrge ja uputus. Pool lauda seda pätikohvi täis! 

Õnn, et kellelegi sülle ei kukkunud... no sellele kellegile, kes laua ääres istus.

Aga muidu on elu kui lill!

Esmaspäeval sain toidupoes 10+ euro eest soodukat, tühja see 1 apelsin ja 2 avokaadot!

Kolmapäeval kasutasin ära Coopi ja Selveri kaardile kogunenud  raha, mis oli kokku üle 30 euro. Sobis hästi uue teki ostmiseks! Kaasa leidis, et hea ost, ta teeb selle mulle jõulukingiks. Mis tähendab, et olen juba uhkelt kasumis! 


Ja mul lugu olemas. Mitte millestki, aga ikkagi midagi....


Ühtegi asjakohast pilti ka polnud. 

Aga pole hullu, Ritalt laenasin. 

Ta küll ise veel ei tea....




...

Kommentaare ei ole: