neljapäev, 17. märts 2022

Ikka juhtub

 ...

Jätk päevakildudele.

Alustasin hommikut uudistega. 

Polnud olnud just mõnus hommik, olin ärganud ängistava unenäoga. Mina, kes ma olen otsustanud, et lükkan tõhustusdoosi võimalikult edasi, sain selle oma hommikuses unenäos mingite tobedate asjaolude kokkusattumise tõttu kätte. Otseses ja kaudses mõttes. Kätte siis.

Ärkasin üles ja jätkasin pooleli jäänud mõtet... või unenägu. Et kas on veel võimalust loobuda, kui juba käes on. 

Siis ärkasin lõplikult.

Ja alustasin hommikut uudistega.

Kontaveit kaotas pea
kolm tundi kestnud põnevusmängus olümpiahõbedale.

Selline enesekindel tüdruk, ja nüüd kaotas pea?

Artiklist lugesin, et polnudki 3 tundi, oli 2 tundi ja 50 minutit, ja asi selgines pisut.

Kontaveit kaotas
pea kolm tundi kestnud põnevusmängus
olümpiahõbedale.

Hea, et mul mustemat stsenaariumi pähe ei tulnud...


Pilt Tillust ja kaotatud südamest.


...

Kommentaare ei ole: