reede, 2. juuli 2021

Poolaastavahetus

 ...

Et ikka eluga aktiivselt kursis olla, tuleb ära märkida tänane oluline päev. Nimelt just täna keskpäeval oli selle aasta keskpaik.

Arvestades kella keeramist, siis kell 13.00.

Pool aastat läbi ja pool aastat ees.

Kes pidu panna armastab, see sai korraldada...midagigi.

Ikka ju poolaastavahetus!

Mul siin kujunes ka nagu pidulik vastuvõtt.

Kõigepealt kogunes verandale seltskond liblikaid.


Veidi hiljem oli köögis üks priske mesimumm, sääskedest ja sääselaadsetest nii siin kui seal parem ei räägigi. 

Seltskond missugune!


Õnneks, kui pidu läbi, leidsid kõik lahtise välisukse ja lahkusid viisakalt tagasi loodusesse. Nojah, mõni vajas siiski ka veidi jõulisemat sekkumist, aga suuremaks sõjaks ei läinud.

See-eest õnnestus mul mõned tunnid peale poolaastavahetust tõelisele lahinguväljale sattuda. 

Kes on öelnud, et elu peab rahulik olema?

...

3 kommentaari:

Helve ütles ...

Tegelikult on see mu meelest õudne, kui kiiresti aeg kaob.

Põnevad pidulised sul:).

helle ütles ...

Nädal jaanipäevast möödas ja juba tükk maad pimedam (õhtul).

tegelinski ütles ...

Minu lapsepõlvesuved olid uskumatult pikad, ei tea, kuidas tänapäeva lapsed tunnevad.
Kas nende aeg kulgeb aeglasemalt.
Aga õhtuse rattaringi tõstsingi juba varasemaks. Et mitte pimeda peale jääda. Õnneks on antud enne ööpimedust natuke ka hämarat aega. Aga olen sõitnud septembriöös kottpimedas 8 km mööda maanteed rattaga, töölt koju. Ju oli eriline sõit, et aastakümneid meeles :)