laupäev, 22. mai 2021

Elurikkuse päev

 ...

Nii palju elurikkust mul küll tavaliselt akna taga ei ole! 

Ju nemad teadsid, et ongi õige päev suurte jõududega välja tulla!

Sääsed? 

Kihulased?

Igatahes olid nad agressiivsed ja otsisid võimalust rünnata.


Õnneks on mul valvepost välja pandud...


Juba mitu tundi asendit muutmata, muudkui ootab.

Elurikkust.

Kui ta võrk veel kaua tühi püsib, siis ausõna, mina lähen ja nopin mõned elurikkused ja pistan talle sinna võrku.

Tänutäheks etenduse eest, mis see 8 pika jalaga sõbrake mulle enne korras.






Kui nüüd tagantjärgi oletada, siis ehk oli hoopis võrgu kudumise rituaal? 

Igatahes see pikajalgne kaunitar kolis just täna mu akna taha, ja kui ma siis fotoka võtsin, läks täielikuks esinemiseks.

Elu kui palju, rikkus polegi oluline ;)

...

Kommentaare ei ole: