pühapäev, 14. juuni 2020

Hingetuks pigistatud

...
Meil siin lapsukestega on vaatluste tegemiseks selline vahva suurendusega toru.

Leidsime paar tiivakest ja mõne karvase jäseme, putukad siis hinge heitnud, kuuri all, verandas, saunas. 

Väga põnev oli uurida!


Ja siis lendas koiliblikas.
Nonii, see nüüd küll tore pole!

Õnneks õnnestus kätte saada, kerge vops! ja oligi elutu.
Panin ta ka suurenduse alla.

See oli paras ehmatus, mis ma nüüd nägin.

Kuigi minu arvates tapetud, oli ta siiski elus. Nägin, kuidas tal täpike kuskil pea piirkonnas tuksles.
Nagu pulss, loe vaid kordi.

Tuli tunne, nagu oleksin kuritöö toime pannud.

Ja edasi?
Edasi tuli lõpp.
Vops... ja lõpp, mis esimese korraga ei õnnestunud.

Kui tõde tunnistada... suurenduse all ma seda kontrollima ei hakanud.

Aga ma ei tea, kas ma enam sääskigi tappa tahan.
...

9 kommentaari:

Helve ütles ...

Surm lähedalt vaadates pole kunagi ilus. Aga huvitav avastus ikkagi. Ära põe, elu on selline.

tegelinski ütles ...

Ehk oleks tunne teine, kui ma ise vägivaldne poleks olnud. See tundus nii loomulik olevat, et mis sa siin siputad, ma sulle lajatan.
Võimalik, et seepärast puudutaski, et ka inimelu nii habras on.
Aga jah, ma ei tea, kas ma põen, aga mõtlema pani.

Kassnugis ütles ...

Elusoleku teade: Kassnugis loeb ikka Su blogi, kuigi on ise kehv kirjutaja.

Tervitustega Wahlheimatist Rakverest!

tegelinski ütles ...

Ikka ju kirjutame! Märk maha, päev kirja :)
Tervitused Virumaale!

Kaur ütles ...

Mis sorti toru teil on? Mul on kaks tükki ja minu arust kumbki ei tööta hästi...

kertu ütles ...

Apikene, kui mõjus ...ma ei teagi mis. liiga vähe, kui öelda jutt või lugu või postitus.
need on sellised pöördelised hetked elus, kui midagi sõrmenipsust kohale jõuab ja mis tervet edasist elu mõjutama jäävad. Vahel taipad kohe, et midagi kohale jõudis, vahel saad alles hiljem aru, et sel hetkel.

Nagu, vau, milline vägi ses oli!

tegelinski ütles ...

Kaur... Ilmselgelt on meil mingi odav ja vilets toru. Aga ikka parem kui mitte midagi. Kusjuures, mõtlen, et võiks olla midagi kvaliteetsemat. Näen, et pakub lastele huvi.
https://loewenherz.shop/Microshot.html?language=en
Ma pole kindel, kas pilt tuli lingiga kaasa.

tegelinski ütles ...

Pilt siis torust, mis meil kodus on. Paremat pole veel otsinud.

tegelinski ütles ...

Kertu... kõige hullem oli järsku see mõte, kui lihtne on tegelikult kelleltki elu võtta. Päris hirmutav tunne.