neljapäev, 18. juuni 2020

Fotojaht: K... K... K...

...
Paneks tähed ja numbrid kokku ja teeks veidi statistikat. 
Numbrid ühest kümneni.
50% neist algab K tähega.
Kaks.
Kolm.
Kuus.
Kaheksa.
Kümme.

K.... K... K... K... K...
Numbrite maailmas on K tegija! 

Ma räägin seekord oma aknatagusest koduloomast. Tal on kaheksa kuldset jalga ja ta on väga  kaunis.

06.06.2020
Kuus - kuus... meie esimese kohtumise kuu ja päev.

Kui ta oleks majas sees, poleks see nii tore. Mitte et ma kardaks, lihtsalt mulle meeldib nii rohkem.

...
Paar päeva tagasi avastasin, et neid on kaks

15.06.2020

Ma polnud kindel, kas külaline on ikka heade kavatsustega, aga ma ei sekkunud.
Ainult vaatasin.
Minu kuldsete koibadega koduloom on ilmselgelt väiksem.

Mis toimub? Kas rünnak või niisama müramine? Võitlus eluruumi pärast või järglaste sigitamine?

Midagi igatahes toimub, jalgu on nüüd kaks korda kaheksa ehk kokku kuusteist.

15.06.2020

Kuidas kõik lõppes, seda ma ei näinud.

Igatahes on mul kahtlus, et kuldjalgne on kadunud ja see kopsakam on kodustunud.


Ja ongi kõik!

Kogu lugu kuldsete koibadega koduloomast ja tema kadumisest.
Ja külalisest, kes tunneb end pesas kui kodus ja on eelmise peremehe... ära peletanud? ... ära söönud?

17.06.2020

Karm värk.

K... K... K...
...

14 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Aknatagune muru viib paratamatult mõtted katkisele muruniidukile:) Minu katkisele...

tegelinski ütles ...

Tühja sest niidukist, parem ongi! Päikesepaiste ja heinamaa...

ritsik ütles ...

Selline põnevusjutt🙂! Kui sissetungija oleks kadunud, siis kõik loogiline: http://www.eestiloodus.ee/artikkel89_71.html
Ma pilte vaatasin poole silmaga, pole just selle olevuse fänn.

tegelinski ütles ...

Ämblikud on ju nii kaunid, eriti kui vaadata suures plaanis! Aga jah, igal ühel oma lemmikloomad :)
Tegelikult on mu fotodel kaks pisiasja, mille suhtes küsimus, mis veel vastuseta. See Eesti Looduse artikkel oli mul lugemata, jep, maailmas on palju ebaõiglust. Näiteks ämblike armumängud ;)

Helve ütles ...

Kas kuldne kaduski kopsakama kaheksajalgse kõhtu?

Hea piltjutustus. Loodus oma eheduses.

tegelinski ütles ...

Kui mu kuldne ikka kadunuks jääb, komandeerin uue asuka karistuseks puukuuri ja teen akna puhtaks.
Teoreetiliselt on võimalik, et kuldjalg on ära söödud, praktiliselt aga tõestusmaterjali ei ole. Esimesel pildil on näiteks näha ämbliku õhtusöök ja kehaväline seedimine. Kui saak on parajalt pehmeks laagerdanud, läheb pidusöömaajaks ;)

Raisakull ütles ...

Nagu Rock-Hotel omal ajal laulis: https://sky.ee/laulusonad/laulusonad-rock-hotel-amblik/
Ning tuleb nõustuda, kuna - ämblikud on väga head loomad...

tegelinski ütles ...

Ja veel kui kaunid! Karvased koivad, kuldsed triibud ;)

maailmaparandaja ütles ...

Kohutav, Kabuhirm, Koletis.
Inimesed pidid jagunema kaheks. Ühed kes pelgavad jalgade puudumist (ehk kardavad usse ja madusid) ning teisi hirmutab kui jalgu on liiga palju. Mina kuulun nende teiste hulka ja isegi ämbliku pilt on minu jaoks ebameeldiv. Ei saa telefonist vaadatagi, sest pildiga edasiliikumiseks tuleb ju sõrmega üle ämmelga libistada... Võeh.

tegelinski ütles ...

No mida! Ma olin kindel, et ämblikud meeldivad kõigile!

Udo ütles ...

Mina ka üks sellistest kellele ämblikud meeldivad ja mingitki sorti pelgust ei tekita. Olen neid ka vahel pildile püüda üritanud, aga keeruline. Seepärast avaldan imestust ja lugupidamist suurepäraste ämbliku portreede puhul.

tegelinski ütles ...

Meil nüüd iga päev kell 11 demonstreeritakse end täies ilus, muul ajal kössitatakse nurgas, aga korra päevas toimub avalik esinemine. Nii et mul on võimalik harjutada... koht hea ja valgus hea, fotokas muidugi lahjavõitu, pildid on nagu on.

TwD ütles ...

Tore, et autor ei läinud K-sõnade külluses rosoljet tegema, vaid jäi ühe liini juurde. See on lugu, mis on ilus ja põnev ühekorraga! Aitäh!

tegelinski ütles ...

Kolm karvast kärbest ämbliku toidulauale! Aga jah, seekord sedamoodi ;)