laupäev, 10. veebruar 2018

Mina ju pole selline!

...
Kuskilt viis link tähemärkide kehvade iseloomuomaduste juurde. Kui 12 tähemärki reas, siis kaasa on esimene ja mina olen viimane.

 Nii ma loengi, algusest alates.


Loen ja imestan. Et see jube joon ja too tobe omadus... täitsa pihtas. 

Ja siis järgmine tähemärk. 

Ja siis järgmine.

Igas tähtkujus tuttavaid, ja kellel siis kehva omadust ei ole. Loen ja noogutan nõusolevalt: no et küllap nii ongi. Või siis vangutan pead: kas tõesti, uskumatu... aga võimalik.

Ja siis jõuan oma armsa tähtkujuni. 

Ei või olla!
Lihtsalt pole võimalik!

Ainuke tähtkuju, mis täitsa mööda pannud!

Libekeelne.
Manipuleeriv.
Olemasolevaid suhteid hoida ei oska.
Ennast hävitav käitumine ja sõltuvus sentimentaalsusest.

Kohe rikkus tuju ära!

Aga üks hea asi ka: kaasa kehvad omadused ei tundugi enam nii jubedad.
Täitsa talutavad ;)

Ja kui ma leidsin veel üles oma tähtkuju head küljed, rahunesin täiega maha.
...

Kommentaare ei ole: