reede, 16. september 2016

Kuidas ma kasutaksin kuluhüvitisi

...
Tegelikult küsis Kanal 2, et kui ma saaksin kuluhüvitisi, kas ma kasutaksin kõik ära.

6193,53 eurot poole aastaga.

Seda varianti, et üldse ei kasuta, seda ei pakutud.

Tegelikult, ma ei saa nii palju palka ka.
Poole aastaga.

Ja kuna ma seda kõike viimse sendini ära ei kuluta, siis kardan, et need kuluhüvitised ka.

Ikka vist jääb natuke järgi.
  
Aga kulutaks küll.
Mõnuga kulutaks.

Mõned ekskursioonid välisriiki... annaks ehk kuidagi tööalaseks kvalifitseerida.

Ostaks  uue arvuti, saaks tööasju kodus ka teha.

Ja värviprinteri.

Pisut täiuslikuma kaamera. 

Maksaks kinni bussireisi ja viiks koolilapsed paariks päevaks Lõuna-Eestisse näiteks. 

Kindlasti jaguks veel mõneks heategevuslikuks ülekandeks.


Aga kui aus olla: ega ma ju ei teagi, mille jaoks need kuluhüvitised mõeldud on. Äkki peaks hoopis elegantsemalt riides käima, paremini sööma ja spaas tervist taastama?


Tõesõna, päris häda oleks käes, kui mulle need kuluhüvitised kaela määritaks.

Kompositsiooni tegi  Maibritt, kui sai kätte oma kuluhüvitised.
Suvi 2016 
Eks ta ole, vana raha väärtus ongi ju see, kui kaalukas ta on.
...

Kommentaare ei ole: